ویدئو/ استعمال عقرب به جای مواد مخدر

فیلمی منتشر شده در برخی رسانه ها خبر از یک اعتیاد جدید و عجیب میان معتادان می دهد.

کد خبر : ۵۱۵۶۸
بازدید : ۱۲۴۷۳

بر اساس اطلاعات موجود در برخی فیلم های منتشره در رسانه ها برخی از معتادان کارشان از حشیش، تریاک، ماری جوانا و غیره گذشته و اکنون موردی جدید را جایگزین موارد قبلی کرده اند.

به نظر می رسد دیگر مخدرهای پیشین پاسخگوی سفرهای ماورائی معتادان در عالم هپروت نبوده و اکنون دست به دامان یافته جدیدی برای این اقدام شده اند.

شاید عجیب به نظر برسد اما اخیرا افراد معتاد موجودی زهراگین و مرگبار را جایگزین مواد مخدر کلاسیک کرده اند که این اعتیاد بیشتر در پاکستان و افغانستان طرفدار دارد.

صحبت از عقربهایی است که در حالت عادی اکثر مردم از آنها فراری هستند اما همین موجودات به تازگی اسباب پرواز به فضا را برای معتادان فراهم کرده اند.

گفته شده تاثیر آن بر مصرف کنندگان به صورت قرمز شدن چشم ها، عدم تعادل، احساس نشئگی تا 10 ساعت و رقصان دیدن همه اشیاء و جانداران بوده است.

گفتنی است کژدم های مرده ساعتها برای خشک شدن زیر نور خورشید باقی مانده سپس لاشه آن استعمال می شود و برخی نیز دُم خشک شده آن را به همراه تنباکو،سیگار یا حشیش مصرف می کنند.

به گفته کارشناسان توهم ، مختل شدن خواب ، اشتها و نابودی مغز و حافظه از جمله خطراتی است که مصرف کنندگان عقرب با آن مواجه هستند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید