سود جیپ و هیوندایی در فرانسه

سود جیپ و هیوندایی در فرانسه

شرکت‌های خودروسازی جیپ و هیوندایی برندگان رشد بازار خودرو در فرانسه بودند. به گزارش اتوموتیونیوز فروش خودرو‌های سواری در بازار فرانسه در ماه فوریه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳/ ۴ درصد افزایش یافته و به مرز ۱۶۹ هزار دستگاه رسیده است.

کد خبر : ۵۱۸۷۸
بازدید : ۱۵۹۴
شرکت‌های خودروسازی جیپ و هیوندایی برندگان رشد بازار خودرو در فرانسه بودند. به گزارش اتوموتیونیوز فروش خودروهای سواری در بازار فرانسه در ماه فوریه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳/ ۴ درصد افزایش یافته و به مرز ۱۶۹ هزار دستگاه رسیده است. طبق آماری که از سوی انجمن خودروسازان فرانسه منتشر شده است، شرکت‌های جیپ، هیوندایی، آلفارومئو، پژو و کیا بیشترین بهره را از این رشد بازار برده‌اند.
سود جیپ و هیوندایی در فرانسه

آمار فروش گروه پژوسیتروئن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش یافته است که برند پژو با رشد ۱۹ درصدی عنوان موفق‌ترین برند گروه را به خود اختصاص داده است. هیوندای با رشد فروش ۲۷ درصدی شگفتی‌ساز بازار فرانسه در ماه فوریه لقب گرفت.
رشد ۱۴ درصدی فروش فیات‌کرایسلر نیز مرهون برندهای اسپورت جیپ و آلفارومئو است. رشد ۲۳ درصدی اشکودا هم سبب بهبود کارنامه عملکرد گروه فولکس‌واگن شد. خودروسازان ژاپنی بر خلاف ماه گذشته رشد چندانی در بازار فرانسه نداشتند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید