بازگشت موهاوی و وراکروز نزدیک است

بازگشت موهاوی و وراکروز نزدیک است

تصاویری که اخیرا از دو محصول کیا هیوندای در زیر هاله‌ای استتاری منتشر شده نشان می‌دهد کیا از روی کانسپت تلوراید و هیوندای با نگاه به ساخته‌های برتر این بخش روی تولید دو کراس‌اوور بزرگ تمرکز کرده‌اند.

کد خبر : ۵۲۱۷۷
بازدید : ۴۵۷۸

فرادید | دیرزمانی از خروج دو اتومبیل بزرگ و شاسی بلند کیا و هیوندای نمی‌گذرد، دو اتومبیلی که نمونه‌های بارز شکست بودند و سریعا خط تولیدشان جمع شد. حالا وب سایت مشهور و آمریکایی اتوموتیو نیوز فاش کرده دوقلوهای کره ای در حال تلاشند تا مجددا با حمله به بالاترین بخش از بازار کراس‌اوورهای اقتصادی، جانشین‌های مناسبی برای دو مدل کیا موهاوی و هیوندای وراکروز تولید کنند.

بازگشت موهاوی و وراکروز نزدیک است

به گزارش فرادید، گویا کلاس کراس‌اوورهای بزرگ اقتصادی در سال 2017 ب رشدی 15 درصدی مواجه شده و رکورد جدیدی را در زمینه سهم بازار از خود به جای گذاشته است. همین عامل باعث شده تا انگیزه کیا هیوندای برای تسریع در تولید شاسی‌بلندهای فول‌سایز خود تقویت شود. بر این مبنا جاسوسان صنعتی دو خودروی کیا هیوندای در کلاس کراس‌اوورهای بزرگ را شکار کرده‌اند.

بازگشت موهاوی و وراکروز نزدیک است

تصاویری که اخیرا از دو محصول کیا هیوندای در زیر هاله‌ای استتاری منتشر شده نشان می‌دهد کیا از روی کانسپت تلوراید و هیوندای با نگاه به ساخته‌های برتر این بخش روی تولید دو کراس‌اوور بزرگ تمرکز کرده‌اند. کیا هیوندای برای طرح نهایی خود روی دو محصول هفت نفره، بزرگ و نیمه لوکس را در نظر دارند که ضمن طراحی جذاب بتوانند به راحتی با تویوتا هایلندر و شورولت تراورس در بازار آمریکا به رقابت پرداخته و سهم مناسبی از این بخش را نصیب کره‌ای‌ها کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید