حضور هنسی ونوم F۵ در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸

حضور هنسی ونوم F۵ در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸

هنسی همواره در تلاش برای رقابتی شانه به شانه با خودروهایی همچون بوگاتی شیرون و کونیگ زگ رگرا بوده و بهترین سلاح این کمپانی برای جلب‌توجه همه ونوم F5 می‌باش

کد خبر : ۵۲۴۲۰
بازدید : ۲۶۳۰
هنسی همواره در تلاش برای رقابتی شانه به شانه با خودروهایی همچون بوگاتی شیرون و کونیگ زگ رگرا بوده و بهترین سلاح این کمپانی برای جلب‌توجه همه ونوم F5 می‌باشد.
این خودرو که سال پیش در نمایشگاه سما معرفی شد هم‌اکنون به نمایشگاه خودروی ژنو آمده تا برای اولین بار اروپایی‌ها را سورپرایز کند.


خب می‌پرسید هنسی ونوم F5 چرا این‌قدر ویژه است؟ این هیولا می‌تواند سقف سرعت 483 کیلومتر در ساعت را رد کند. بنا بر گفته جان هنسی، سؤال اصلی درباره توانایی یا عدم توانایی ونوم F5 در دست‌یابی به چنین سرعتی نیست بلکه سؤال درباره زمان انجام آن است.

برای رسیدن به این هدف، بخش خودروهای خاص هنسی با همکاری شل و پنزویل از ایجاد کمترین درگ ممکن مطمئن شده‌اند و البته قطعاً کارهای لازم برای همخوانی شاسی و پانل‌های بدنه با چنین سرعت دیوانه‌واری را انجام داده‌اند. قدم بعدی آن‌ها استفاده از پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو جدیدی است که قدرت 1600 اسب بخاری دارد.


هنسی ونوم F5 به‌صورت رسمی می‌تواند در کمتر از 10 ثانیه از سکون به سرعت 300 کیلومتر در ساعت برسد و زیر 30 ثانیه نیز مرز سرعت 400 کیلومتر در ساعت را رد کند. سقف سرعت ادعایی این خودرو نیز 484 کیلومتر در ساعت می‌باشد.


انتظار داریم ونوم F5 به سریع‌ترین خودروی تولیدی جهان تبدیل شود. تنها 24 دستگاه از ونوم F5 ساخته خواهد شد و 10 نمونه از آن‌ها قبلاً با قیمت حدود 1.6 میلیون دلاری فروخته شده‌اند.
منبع: پدال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید