رنو کوئید از نگاه نشریات جهانی

رنو کوئید از نگاه نشریات جهانی

به نظر می رسد هرچقدر این محصول چند ملیتی در ایران با انتقادات گسترده مواجه شده ولی واقعا خودرویی خوبی به نظر می رسد و نمونه فول اپشن و ایمن تر آن محصولی مناسب جهت خریداران ایرانی است.

کد خبر : ۵۲۷۹۶
بازدید : ۷۴۷۰

فرادید | حالا که اخبار منتشر شده از همکاری قریب‌الوقوع سایپا و رنو بر سر قضیه تولید محصول ارزان قیمت کوئید جدی شده،باید این سوال را مطرح کرد که قرار است با بازنشسته شدن خودروهای قدیمی مثل پژو 405، پژو پارس و پراید، چه اتومبیلی جایگزین این نمونه های ناایمن شود؟

رنو کوئید از نگاه نشریات جهانی

به گزارش فرادید، آن طور که در خبرها آمده رنو و سایپا به توافق رسیده اند از سال آینده بضمن وداع با پراید، تولید خودروی کوئید را آغاز کنند. این خودرو اما از ناحیه نشریات وطنی به شدت مورد هجمه بوده و در دو سطح ایمنی و توانایی موتور شائبه های زیادی در خصوص توانمندی اش مطرح شده است. به نظر می رسد هرچقدر این محصول چند ملیتی در ایران با انتقادات گسترده مواجه شده ولی واقعا خودرویی خوبی به نظر می رسد و نمونه فول اپشن و ایمن تر آن محصولی مناسب جهت خریداران ایرانی است.

این اتفاق اگر بیفتد شرایط جدیدی بر صنعت خودروی ایران حاکم شده و رنو برگ برنده جدیدی را در بازار ایران رو می‌کند. اینجا فارغ از انجام یا عدم انجام این اتفاق، نگاه نویسندگان 4 مجله خودرویی به اتومبیل کوئید را برایتان آورده‌ایم. جلب است که همه این مجلات از موتور خودرو به نیکی یاد کرده ولی سطح رفاهی کوئید را پایین ارزیابی کرده‌اند.

رنو کوئید از نگاه نشریات جهانی

مجله انگلیسی اتو اکسپرس :

این خودرو یکی از بالاترین ارزش خریدها را دارد. ارتفاع زیاد و نرمی خودرو که برای جاده‌های ناهموار و بی‌کیفیت هند طراحی‌شده است، ممکن است برای جاده‌های خوب زیاد از حد نرم باشد. طراحی زیرکانه بدنه کوئید، کوچک بودن آن را پنهان می‌کند و به همراه فاصله خوب از زمین، ابهت زیادی به آن می‌بخشد. قدرت 57 اسب بخاری موتور 800 سی سی کوئید برای وزن و ابعاد این خودرو بسیار مناسب است، و در کنار بقیه اجزای آن هندلینگ بسیار عالی در این کلاس ارائه می‌کند. البته کیفیت مواد درون کابین خودرو کمی پایین است.

رنو کوئید از نگاه نشریات جهانی

مجله هندی اتو کار ایندیا :

کویید بسیار زیبا طراحی‌شده است. همچنین فرمان پف‌کرده به همراه صفحه کیلومتر دیجیتال قرمز-مشکی، نمای بسیار جالبی برای کابین ایجاد می‌کند. صفحه چندرسانه‌ای لمسی این خودرو در این کلاس اولین بار است که استفاده می‌شود. صندلی‌ها راحت هستند ولی ردیف عقب کمی برای نشستن 3 نفر کوچک است.فضای بار 300 لیتری کوئید بسیار فراتر از دیگر رقیبان رفته و به‌راحتی وسایل زیادی در آن جا می‌گیرند. جعبه داشبورد بالایی کوئید به‌شدت بی‌کیفیت و شل است، و قفل بی‌کیفیت آن بعد از تعدادی باز و بسته شدن، از کار می‌افتد و جعبه را بی‌استفاده می‌کند.

رنو کوئید از نگاه نشریات جهانی

مجله کار اند بایک :

یکی از اصلی‌ترین جنبه‌های رقابتی کوئید این است کهفضای صندلی‌های عقب کاملاً به اندازه بوده و افراد قدبلند نیز در آن راحت اند. پیشرانه خودرو کاملاً بی‌لرزش عمل می‌کند و بدنه بسیار سبک و660 کیلوگرمی خودرو را به‌راحتی جابه‌جا می‌کند، ولی کویید در برخورد با کوچک‌ترین شیب تسلیم می‌شود. کوئید در سرعت‌های بالا هم پایداری و هندلینگ بسیار خوبی از خود ارائه می‌دهد، و در برخورد با موانع کاملاً نرم عمل می‌کند.

مجله انگلیسی تاپ‌گیر :

کوئید یکی از فضاهای بار و نشیمن در جلو و عقب را دارد. فضای بار این خودرو حتی از هیوندای i20 هم بزرگ‌تر است. پیشرانه این خودرو کاملاً جدید است و مختص خود کوئید طراحی‌شده است.اگرچه قدرت 57 اسب بخاری ممکن است کم باشد، ولی کفاف وزن خودرو را می‌دهد. جعبه دنده بسیار نرم عمل کرده و مناسب شهر طراحی‌شده است. خیابان‌های ناهموار هند باعث شده‌اند تا تیم طراحی از تعلیق بسیار نرم استفاده کند، ولی این نرمی با فاصله زیاد 18 سانتی‌متری از سطح زمین باعث خم شدن خودرو در پیچ‌ها می‌شود. فرمان بسیار نرم است و برای شهر بسیار عالی طراحی‌شده، ولی در سرعت‌های بالا نیاز به کنترل مداوم دارد. شمایل عضلانی و شاسی بلند کوئید، در این قیمت بی‌نظیر است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید