کارگردان فیلم ' سکوت رعنا ' درگذشت

بهزاد رفیعی کارگردان فیلم سینمایی ' سکوت رعنا ' در بیمارستان امام خمینی تهران درگذشت.

کد خبر : ۵۳۳۱۵
بازدید : ۸۰۸
وحید کاشی از دوستان بهزاد رفیعی، خبر درگذشت این کارگردان را تایید کرده و گفته است این واقعه ظهر دیروز پس از 10 روز بستری بودن در بیمارستان رخ داد.

وی توضیح داده است که چندی پیش بر اثر وخامت حال این کارگردان و افزایش قند خون ، پزشکان ناچار اقدام به قطع عضو کردند اما 10 روز پیش به علت بد شدن حالش شبانه او را به بیمارستان منتقل کرده و پزشکان گفته بودند باید یک بار دیگر قطع عضو انجام شود اما به دلیل پایین بودن سطح هوشیاری و میزان قند خون امکان جراحی وجود نداشته است و در نهایت عفونت وارد جریان خون شده و منجر به فوت این هنرمند شد.

کاشی گفته است که پیکر این هنرمند 52 ساله 29 اسفند ماه ساعت 9 صبح از مقابل بیمارستان امام خمینی (ره) به سمت قطعه هنرمندان رشت تشییع می شود. فیلم «سکوت رعنا» به کارگردانی بهزاد رفیعی از موفقترین فیلم ها در جشنواره کودک کیندرکینو آلمان بود و توانست پُرفروش‌ ترین فیلم بازار جشنواره برلین را به خود اختصاص دهد.

مرحوم رفیعی از سال ۶۶ تا ۷۲ در تلویزیون گیلان به عنوان برنامه ساز فعالیت می‌کرد و از سال ۷۲ ، کار حرفه‌ای را در سینما شروع کرد.

او به عنوان دستیار کارگردان در فیلم‌هایی چون «رنگ خدا» (۱۳۷۶)، «قطار کودکی» (۱۳۸۱)، «بید مجنون» (۱۳۸۳) و «محمد (ص)» (۱۳۹۳) و به عنوان بازیگر در تله‌فیلم «یک روز سرد» (۱۳۹۲) و فیلم‌هایی نظیر «رنگ خدا» (۱۳۷۶) و «باران» (۱۳۸۰) حضور داشته ‎است
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید