تویوتا در 2 ماه بزرگترین خودروساز جهان شد!

تویوتا در 2 ماه بزرگترین خودروساز جهان شد!

تویوتا فعلا صدرنشین خودروسازان جهان به لحاظ میزان فروش جهانی است و با چشم‌اندازی مناسب، به لحاظ فروش در رتبه اول جهان قرار دارد. بر این مبنا تا انتهای ماه دوم سال تویوتا موتورز ژاپن توانسته بیش از 1.695 میلیون دستگاه خودرو به متقاضیانش تحویل دهد.

کد خبر : ۵۳۷۳۲
بازدید : ۲۵۱۱

فرادید | بررسی وضعیت فروش خودروسازان مختلف در بازار آمریکا در دومین ماه میلادی نشان می‌دهد علیرغم تلاش سایر خودروسازان، این فورد، تویوتا، نیسان، جنرال موتورز و هوندا، وضعیت تقاضا در بازار چندان رضایت‌بخش نیست به طوری که طبق پیش‌بینی‌ها، امسال احتمالا با کاهش تولید خودروسازان بزرگ مواجه شده که این موضوع در نتیجه افت تقاضا در 3 بازار بزرگ چین، آمریکا و اروپا می‌باشد.

تویوتا در 2 ماه بزرگترین خودروساز جهان شد!
به گزارش فرادید، تویوتا فعلا صدرنشین خودروسازان جهان به لحاظ میزان فروش جهانی است و با چشم‌اندازی مناسب، به لحاظ فروش در رتبه اول جهان قرار دارد. بر این مبنا تا انتهای ماه دوم سال تویوتا موتورز ژاپن توانسته بیش از 1.695 میلیون دستگاه خودرو به متقاضیانش تحویل داده که گرچه از رشدی منفی به میزان 1.1 درصد در مقایسه با دو ماهه نخست سال 2017 حکایت دارد ولی فعلا بالاتر از دو اتحادیه بزرگ رنو نیسان الاینس و فولکس‌واگن بوده و بهترین عملکرد ممکن در جهان به لحاظ حجمی را عاید سازنده ژاپنی کرده است.

تویوتا در 2 ماه بزرگترین خودروساز جهان شد!
رنو نیسان هم که با خرید میتسوبیشی توانسته در بین بزرگان بازار جهان قد علم کند، با نرخ رشدی 2.7 درصدی، تا اینجای سال بیش از 1.682 میلیون دستگاه در سرتاسر جهان فروخته و چشم‌انداز نهایی فروشش در سال 2018 روی عدد 10.1 میلیون دستگاه ثابت شده است.

تویوتا در 2 ماه بزرگترین خودروساز جهان شد!
در بین سه خودروساز نخست جهان اما این سازنده بزرگ آلمانی است که با بیشترین رشد ضمن قرار گرفتن در رتبه سوم، وضعیت مناسبی را برای خود در بازار چین رقم زده است. فولکس‌واگن با فروش مجموع 1.636300میلیون دستگاه خودرو در دو ماهه نخست 2018 رشدی 8.8 درصدی را برای سهامدارانش به ارمغان آورده و چشم‌انداز فروش خود را به عدد 9.8 میلیون دستگاه رسانده است.

تویوتا در 2 ماه بزرگترین خودروساز جهان شد!

این رده‌بندی اما تغییرات بزرگی را به چشم خواهد دید چرا که فعلا ماه‌های پرتقاضای سال نرسیده و وضعیت فروش در چین و آمریکا مبهم ارزیابی می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد اوضاع فروش جهانی کیا هیوندای خوب نیست و هوندا هم روندی رو به افول را در کنار فیات کریسلر تجربه می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید