میتسوبیشی ال200 فیس‌لیفت می‌‍‌شود

میتسوبیشی ال200 فیس‌لیفت می‌‍‌شود

ال200 یکی از محبوب ترین محصولات میتسوبیشی در بازارهای جهانی است که سالانه فروشی بالغ بر 100 هزار دستگاه داشته و در اروپا، آسیای شرقی، خاورمیانه و آمریکا طرفداران خاص خود را دارد. این محصول از سال 2014 در بازار حضور داشته و رقیب مستقیم فورد رنجر، تویوتا هایلوکس و فولکس واگن آماروک است.

کد خبر : ۵۳۸۰۶
بازدید : ۲۵۹۲

فرادید | هنوز چند هفته از فیس‌لیفت مدل هایلوکس، وانت‌بار محبوب تویوتا نگذشته که رقیب دیرینه یعنی میتسوبیشی برای عقب نماندن از کارزار رقابت دست به تحول ظاهری در وانت تریتون زده است. وبسایت استرالیایی کارادوایس فاش کرده میتسوبیشی در تدارک معرفی فیس‌لیفت 2019 وانت‌بار ال200 است. تصاویری که جاسوسان صنعتی از خودروی جدید و در حال آزمایش میتسوبیشی شکار کرده‌اند نشان می‌دهد ال200/ تریتون جدید در فرم جلوپنجره به محصولاتی نظیر اکسپندر و اکلیپس‌کراس شباهت یافته و جذاب‌تر از همیشه شده است.

میتسوبیشی ال200 فیس‌لیفت می‌‍‌شود
به گزارش فرادید، از آنجا که وانت ال200 طرحی قدیمی و به نسبت از مد افتاده دارد، میتسوبیشی سعی کرده دماغه این خودرو را به کل تغییر دهد. ازینرو سپر جلو، آینه و رینگ‌ها، ورودی‌های هوا و طرح رینگ‌ها تغییر یافته و با نمونه‌های بهتری عوض شده است. چیزی که از ظاهر خودرو زیر پوشش استتاری مشخص است، سپری مشابه محصولات نوین میتسوبیشی بوده که از خطوطی تیز، مه‌شکن بزرگ، جلوپنجره کروم‌کاری شده و چراغ‌هایی تیز و باریک سود می‌برد.

میتسوبیشی ال200 فیس‌لیفت می‌‍‌شود
تریتون/ ال200 یکی از محبوب ترین محصولات میتسوبیشی در بازارهای جهانی است که سالانه فروشی بالغ بر 100 هزار دستگاه داشته و در اروپا، آسیای شرقی، خاورمیانه و آمریکا طرفداران خاص خود را دارد. این محصول از سال 2014 در بازار حضور داشته و رقیب مستقیم فورد رنجر، تویوتا هایلوکس و فولکس واگن آماروک است.

میتسوبیشی ال200 فیس‌لیفت می‌‍‌شود

نماینده وطنی محصولات میتسوبیشی مدت‌هاست در نظر دارد این وانت‌بار پرفروش و محبوب را وارد بازار ایران کند اما به دلیل مسئله حجم موتور و ممنوعیت خودروهای با حجم موتور بالاتر از 2500 سی‌سی، فعلا ورود این خودرو به کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید