شورولت از سه محصول تازه رونمایی کرد

شورولت از سه محصول تازه رونمایی کرد

علاوه بر ظاهر جدید که برگرفته از زبان طراحی جدید شورولت است و نیز تزئینات بیشتر، در مدل 2019 این سه محصول شاهد ارائه طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی هستیم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سیستم هشدار حرکت بین خطوط، هشدار برخورد از عقب، دستیار کمکی برای پارک، سیستم هشدار برخورد و تصادف، ترمز اضطراری خودکار و ده کیسه هوای راننده اشاره کرد.

کد خبر : ۵۳۹۳۶
بازدید : ۳۴۱۲

فرادید | با عبور از ماه سوم میلادی در سال 2018، شرکت آمریکایی شورولت از فیس‌لیفت تازه سه محصول محبوب و پرفروشش در بازار آمریکا رونمایی کرد. محصولات جدید شورولت شامل سدان متوسط مالیبو، سدان و هاچ‌بک کامپکت کروز و البته مینی‌کار شهری اسپارک هستند که با تغییراتی در داخل و خارج اتاق مواجه شده‌اند. مهم‌ترین موردی که البته در این تولیدات جدید قابل اشاره است فرم ظاهری بدنه است که به روزرسانی شده و جاذبه بیشتری یافته است.

به گزارش فرادید ، این سری جدید به عقیده مدیر بازاریابی شورولت فرصت جدیدی برای خریداران این برند به شمار می‌رود چرا که طراحی اسپورت، سواری راحت، تزئینات بیشتر، امکانات بهتر و البته سطح کیفیت بالاتر موجب ارتقا گسترده این خودروها در مقایسه با نمونه‌های قبلی و رقبای هم‌رده است.

سری مالبیو با کد آر.اس که بازه قیمتی آن از 25 هزار دلار شروع می‌شود، در گران‌ترین نمونه از یک موتور 2 لیتری توربو، جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک، صفحه لمسی 8 اینچی، سیستم اطلاعات سرگرمی اختصاصی، رینگ و لاستیک 18 اینچی اسپورت، رکاب، زیرسپر و باله اسپورت، اگزوزهای دوبل و استیل، چراغ‌های ال‌ای‌دی در جلو و عقب و در نهایت تریم‌های رنگی برای فضای کابین سود می‌برد ضمن اینکه در نمونه ارزان‌تر از موتوری 1.5 لیتری توربو، جعبه دنده سی‌وی‌تی و رنگ‌های جدید می‌توان استفاده کرد.

در عین حال به گفته استیو ماجوروس مدیر بازاریابی شورولت، مدل 2019 کروز خودرویی مهم در سبد محصولات جنرال موتورز و یکی از ستون‌های اصلی فروش شرکت شورولت است که با فیس‌لیفت جدید انتظار داریم محبوب‌تر شده و فروش بالاتری را نصیب شرکت نماید. علاوه بر ظاهر جدید که برگرفته از زبان طراحی جدید شورولت است و نیز تزئینات بیشتر، در مدل کروز 2019 شاهد ارائه طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی هستیم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سیستم هشدار حرکت بین خطوط، هشدار برخورد از عقب، دستیار کمکی برای پارک، سیستم هشدار برخورد و تصادف، ترمز اضطراری خودکار و ده کیسه هوای راننده اشاره کرد.

اسپارک هاچ‌بک کوچک و ارزان شورولت است که با تغییراتی اندک، در سری 2019 روانه بازار شده است. یک موتور 1.4 لیتری تنفس طبیعی در کنار جعبه دنده سی‌وی‌تی و 10 ایربگ از جمله امکانات این اتومبیل ارزان و اقتصادی است. اسپارک چهارم تریم مختلف شامل LS، L، 2LTو اکتیو به مشتریان تحویل می‌گردد. اینجا می‌توانید در یک آلبوم تصویری کامل، سری 2019 محصولات تازه شورولت را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید