رنوکلیو 2019 به زودی معرفی می‌شود

رنوکلیو 2019 به زودی معرفی می‌شود

رنو سال گذشته حدود 441 هزار دستگاه از این هاچ‌بک را در سراسر دنیا فروخت و فروشی مشابه را نیز برای نسل پنجم آن پیش بینی می کند. نسل چهارم رنو کلیو 14100 یورو در فرانسه قیمت گذاری شده است و گمان می رود نسل بعدی آن نیز قیمتی مشابه داشته باشد.

کد خبر : ۵۴۰۱۹
بازدید : ۲۹۸۵

به گزارش یک نشریه فرانسوی، نسل پنجم رنو کلیو در سه ماهه ابتدایی سال 2019 عرضه خواهد شد. رنو کلیو 5 معرف پلتفرم خودروی کوچک CMF-B رنو نیسان نیز خواهد بود.کلیو مدل 2019 دارای عناصر طراحی گرفته شده از رنو Symbioz کانسپت خواهد بود. در حالی که نسل پنجم رنو کلیو دارای طراحی بدنه تکاملی خواهد بود، لارن ون دن آکر، مدیر طراحی رنو از کابینی انقلابی برای این خودرو خبر داده است.

رنوکلیو 2019 به زودی معرفی می‌شود

در حال حاضر رنو، کلیو را با موتورهای 1.2 لیتری دمش طبیعی بنزینی، 0.9 لیتری توربوشارژ بنزینی، 1.2 لیتری توربوشارژ بنزینی و 1.5 لیتری توربوشارژ دزلی عرضه می کند. هم چنین یک نسخه R.S برای این خودرو ارائه می شود که به موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی با دو تنظیم قدرت 200 و 220 اسب بخار مجهز است. گفته می شود مدل دیزلی این خودرو با یک مدل بنزینی- هیبریدی جایگزین خواهد شد.

رنوکلیو 2019 به زودی معرفی می‌شود

حدود 72 درصد از تولید نسل بعدی رنو کلیو در کارخانه این خودروساز در بورسای ترکیه انجام خواهد شد. کارخانه رنو در Flins فرانسه تمرکز خود را بر تولید خودروهایی برقی و هیبریدی متمرکز خواهد کرد.کلیو یکی از پرفروش های رنو است. این خودروساز سال گذشته حدود 441 هزار دستگاه از این هاچ‌بک را در سراسر دنیا فروخت و فروشی مشابه را نیز برای نسل پنجم آن پیش بینی می کند. نسل چهارم رنو کلیو 14100 یورو در فرانسه قیمت گذاری شده است و گمان می رود نسل بعدی آن نیز قیمتی مشابه داشته باشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید