فوکوس 2019، یک هاچ‌بک رویایی

فوکوس 2019، یک هاچ‌بک رویایی

طراحی خودرو آشکارا در مقایسه با نسل قبل بهبود پیدا کرده مخصوصا که با کشیده‌تر شدن کاپوت جلو، و قرار دادن خطوط سیال روی بدنه، فوکوس2019 بیش از هر زمیان دیگری زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. در عین حال ابعاد بده تغییر نکرده تا خریداران از حرکت آسان در محیط‌های پرترافیک شهری به واسطه ابعاد مناسب بدنه اطمینان داشته باشند.

کد خبر : ۵۴۳۸۵
بازدید : ۲۸۶۰

فرادید | بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، شرکت آمریکایی فورد از نسل جدید هاچ‌بک فوکوس که به نوعی نمونه بازطراحی شده مدل قبلی است رونمایی کرد. فوکوس 2019 که در بخش داخل و خارج بدنه کاملا تغییر کرده، در بخش فنی هم با تغییراتی همراه بوده و نسبت به نمونه‌های قبلی از هر نظر اتومبیل برتری است.

فوکوس 2019، یک هاچ‌بک رویایی

به گزارش فرادید ، این خودرو در نمونه‌های 5درب پایه و ST، پنج درب استیشن واگن و 4 درب سدان به بازار ارائه شده و قرار است نمونه ارتقایافته آن با هدف مقابله مستقیم علیه فولکس‌واگن گلف آر راهی بازارهای جهانی شود. بخش اعظم تولید این خودرو در انگلستان و اروپا انجام می‌گیرد. نمونه سدان خاص بازار چین طراحی شده و به طور ویژه در این بازار ارائه می‌شود اما باقی نمونه‌ها در آمریکا، اروپا و سرتاسر آسیا ارائه می‌شوند.

فوکوس 2019، یک هاچ‌بک رویایی

طراحی خودرو آشکارا در مقایسه با نسل قبل بهبود پیدا کرده مخصوصا که با کشیده‌تر شدن کاپوت جلو، و قرار دادن خطوط سیال روی بدنه، فوکوس2019 بیش از هر زمیان دیگری زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. در عین حال ابعاد بدنه تغییر نکرده تا خریداران از حرکت آسان در محیط‌های پرترافیک شهری به واسطه ابعاد مناسب بدنه اطمینان داشته باشند.

فوکوس 2019، یک هاچ‌بک رویایی

فضای درون اتاق بنا به ادعای فورد افزایش یافته و با یک طراحی منسجم، ضمن افزایش سطح راحتی و نیز سرگرمی سرنشینان، محفظه‌های مختلفی برای قرار دادن اشیا در اختیار افراد وجود دارد. فاصله دو محور با رشدی 53 میلی‌متری کاملا بهبود یافته و مهیای حضور 5 سرنشین بزرگسال است.

فوکوس 2019، یک هاچ‌بک رویایی

علاوه بر دو موتور همیشگی که شامل نمونه 1 لیتری 3سیلندر اکوبوست توربو و نمونه 1.5 لیتری توربو اکوبوست هست، فورد دو نمونه دیزلی 1.5 و 2 لیتری دیزلی اکوبوست را هم برای نسل جدید فورد فوکوس تداریک دیده تا به بهترین شکل ممکن خریداران را ترغیب به مصرف محصول جدیدش نماید. موتورهای این خودرو با بهسازی مهندسان فورد توانسته‌‌اند تا حدود 10 درصد در زمینه مصرف سوخت و تولید آلاینده با کاهش مواجه شوند. آلبوم تصاویر فورد فوکوس 2019 را اینجا ببینید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید