تحول تاریخی فولکس‌واگن

تحول تاریخی فولکس‌واگن

مدیر جدید گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان معرفی شد. به گزارش رویترز، هربرت دایس مدیر پیشین بی‌ام‌و به‌عنوان مدیر جدید این گروه و جانشین ماتیاس مولر معرفی شد.

کد خبر : ۵۴۵۵۲
بازدید : ۱۴۴۱
مدیر جدید گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان معرفی شد. به گزارش رویترز، هربرت دایس مدیر پیشین بی‌ام‌و به‌عنوان مدیر جدید این گروه و جانشین ماتیاس مولر معرفی شد. این تغییر یکی از گام‌های برنامه تحول گسترده فولکس‌واگن عنوان شده است.

تحول تاریخی فولکس‌واگن

ناکامی مولر در بازآرایی برند‌های زیرمجموعه گروه فولکس‌واگن سبب برکناری او شد. بر اساس برنامه تحول این خودروساز، تمامی برند‌های زیرمجموعه فولکس‌واگن در سه گروه تولید انبوه، لوکس و بسیار لوکس طبقه‌بندی خواهند شد تا هم‌افزایی میان آن‌ها تشدید شود و هزینه‌های توسعه و بازاریابی نیز تا حد امکان کاهش بیابند.
برند‌های فولکس‌واگن، سئات، اشکودا و نیز خودرو‌های تجاری فولکس‌واگن رده تولید انبوه را تشکیل خواهند داد. دایس خود رهبری این بخش را بر عهده خواهد داشت.
در بخش خودرو‌های لوکس برند اصلی این مجموعه «آئودی» است و به گفته دایس این بخش بر تصاحب سهم بازار مرسدس بنز متمرکز خواهد بود. برند‌های بنتلی، پورشه، بوگاتی و به احتمال زیاد لامبورگینی در رده بسیار لوکس جای خواهند گرفت. دایس احتمال فروش دارایی‌های کنونی فولکس‌واگن را نیز مطرح کرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید