3محصول جدید ام جی برای بازار ایران

3محصول جدید ام جی برای بازار ایران

این سه محصول که به ترتیب در کلاس سدان‌های شهری کوچک، هاچ‌بک‌های کوچک و شاسی‌بلندهای متوسط قرار داشته و بارها زمزمه تولید و یا واردات‌شان به کشور در ماه‌های اخیر شنیده شده قرار است در محدوده قیمت 100 تا 200 میلیون تومان به خریداران ایرانی ارائه شوند.

کد خبر : ۵۴۸۲۳
بازدید : ۲۷۲۳

فرادید | در حالی که سازنده دورگه خودروهای اسپورت از معرفی یک اس‌یووی جدید تا هفته آینده که زمان برگزاری نمایشگاه خودرو پکن 2018 است خبر داده، نماینده این شرکت در ایران رسما عرضه سه محصول تازه به نام‌های ام‌ جی 6 جدید، ام‌ جی 3 نیو فیس و سایک آر‌.ایکس8 به بازار کشور را آغاز کرده است. در این ویدئو می‌توانید این سه محصول جدید را در شوروم شرکت ام جی در ایران ببینید.

به گزارش فرادید ، این سه محصول که به ترتیب در کلاس سدان‌های شهری کوچک، هاچ‌بک‌های کوچک و شاسی‌بلندهای متوسط قرار داشته و بارها زمزمه تولید و یا واردات‌شان به کشور در ماه‌های اخیر شنیده شده قرار است در محدوده قیمت 100 تا 200 میلیون تومان به خریداران ایرانی ارائه شوند. این مهم در راستای راهبرد جدید کنسرسیوم ام جی- سایک چین است که قصد دارد با عرضه محصولات نوین، بازار خود در جهان را گسترش دهد.

3محصول جدید ام جی برای بازار ایران

در همین راستا ام جی اعلام کرده یک محصول مفهومی و آینده‌نگرانه با نام ایکس-موشن را در نمایشگاه خودرو پکن 2018 رونمایی می‌کند که هدف اصلی از تولید آن فروش بیشتر در بازار اروپا به ویژه بازار انگلستان است. این خودرو ابعادی بزرگتر از سایک آر.ایکس8 و ام‌جی جی اس داشته و از سطح امکانات بالاتر و موتور قدرتمندتر بهره می‌برد قیمتی در محدوده 25 تا 30 هزار دلار خواهد داشت.

3محصول جدید ام جی برای بازار ایران

سازنده چینی-انگلیسی درباره زمان دقیق عرضه این خودرو گفته تا ابتدای 2019 کار تولید این اس‌یووی شروع خواهد شد. گفته می‌شود پیشرانه دولیتری و توربوی ام‌جی که با اندکی اصلاحات، قدرت بیشتری تولید می‌کند مهم‌ترین کاندیدا برای نصب روی گونه جدید ام‌جی است. این خودرو که قرار است در کنار مدل زد.اس در بازار اروپا فروش کلی ام جی را افزایش دهند، از زبان طراحی تازه گروه سایک-ام‌جی سود برده و در زمینه کیفیت ساخت، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید