ویدئو/ نسل جدید تویوتا کرولا معرفی شد

مهمترین تغییر صورت گرفته در نسل جدید کرولا حضور پیشرانه ۲٫۰ لیتری به جای نسخه قدیمی ۱٫۸ لیتری است.

کد خبر : ۵۵۳۱۸
بازدید : ۱۱۰۲۶

کرولا ۲۰۱۹ نسبت به نسخه اروپایش حدود ۳۸ میلیمتر طویلتر شده که این مقدار باعث شده فاصله دو محور خودرو به ۲۶۳۹ میلیمتر برسد. همچنین عرض خودرو حدود ۳۰ میلیمتر عریض تر شده است ولی در ارتفاع شاهد این هستیم که ۲۵ میلیمتر کوتاهترشده است.

تویوتا کرولا جدید همانند آریوس بر روی پلت فرم جدید تویوتا موسوم به TNGA بسط داده شده است، همچنین طبق اطلاعات منتشر شده به لطف این پلت فرم و همچنین عایق کاری مناسب بدنه، کابین این خودرو در نهایت سکوت و آرامش بوده و میزان نفوذ صدا نسبت به نسل فعلی کاسته شده است. البته امیدوار هستیم طراحی کابین تویوتا کرولا را نمایشگاه نیویورک ببینیم چرا که آریوس جدید در نمایشگاه ژنو بدون نمایش داخل خودرو رونمایی شد.

مهمترین تغییر صورت گرفته در نسل جدید کرولا حضور پیشرانه ۲٫۰ لیتری به جای نسخه قدیمی ۱٫۸ لیتری است. البته تویوتا درباره عملکرد فنی و میزان خروجی این موتور اطلاعاتی را منتشر نکرده است. اما مشخص است که این موتور سبک تر و کوچکتر از نظر ابعادی، دارای قدرت بیشتر موتور ۱٫۸ لیتری با خروجی ۱۳۷ اسب بخار خواهد بود.همچنین به احتمال فراوان جعبه دنده ۶ سرعته وظیفه انتقال قدرت بر عهده خواهد داشت.

کرولا هاچ بک مدل ۲۰۱۹ بانسل دوم سیستم ایمنی تویوتا عرضه خواهد شد. از این رو باید در این خودرو شاهد امکانات ایمنی شامل سیستم پیش برخورد با عابر پیاده، سیستم هشدار خروج از خط ،هفت کیسه هوا و غیره خواهیم بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید