آیا شاهکاری دیگر در راه است؟

آیا شاهکاری دیگر در راه است؟

حضور دو ستاره پرمخاطب سینمای آمریکا، ‌هالیوود، در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو مرد «خون و جنگ»، قطعی شد. دوشنبه‌شب نشست مطبوعاتی سونی پیکچرز در رویداد «سینما کان» درحالی برگزار شد که کارگردان ٥٥ساله سینمای آمریکا با همراهی «لئوناردو دی کاپریو» در آن حاضر شده بود.

کد خبر : ۵۵۳۸۵
بازدید : ۸۳۹
حضور دو ستاره پرمخاطب سینمای آمریکا، ‌هالیوود، در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو مرد «خون و جنگ»، قطعی شد. دوشنبه‌شب نشست مطبوعاتی سونی پیکچرز در رویداد «سینما کان» درحالی برگزار شد که کارگردان ٥٥ساله سینمای آمریکا با همراهی «لئوناردو دی کاپریو» در آن حاضر شده بود.
آیا شاهکاری دیگر در راه است؟

دی‌کاپریو می‌خواست قید فیلم را بزند
پیشتر، ‌هالیوود ریپورتر گزارشی منتشر کرده بود که در آن نام فیلم جدید تارانتینو و ستارگانی که در آن ایفای نقش خواهند کرد، مشخص شده بود. از آن روز به بعد، البته نام‌های دیگری هم مطرح شد. آن روز ‌هالیوود ریپورتر اعلام کرد که نام اصلی این فیلم، «Once Upon a Time in Hollywood» (روزی روزگاری ‌هالیوود) خواهد بود و از حضور برد پیت و دی کاپریو در این فیلم خبر داده بود. در آن گزارش به نام‌هایی چون مارگو رابی هم اشاره شده بود که حضورش در فیلم را خبر داده بودند. با این حال، حتی از احتمال انصراف برد برخی از بازیگران هم صحبت به میان آمد.
در یک گزارش که به این فیلم پرداخته شده، آمده بود: دی‌کاپریو و برد پیت برای حضور در این فیلم مذاکراتی طولانی و سخت با کمپانی سونی داشته‌اند؛ مذاکراتی که نزدیک بود در جریان آنها، دی‌کاپریو قید حضور در این فیلم را بزند! با این‌حال، درنهایت وی راضی شده تا در فیلم جدید تارانتینو ایفای نقش کند.

بازیگر و کارگردان در یک قاب
دوشنبه‌شب اما پرده‌ها افتاد و بعد از چندی حرف و حدیث، لئوناردو دی‌کاپریو و کوئنتین تارانتینو در لاس وگاس آمریکا، در یک قاب حاضر شدند و درباره فیلم جدید حرف زدند. تارانتینو در این نشست خبری، از فیلم «داستان عامه‌پسند» (پالپ فیکشن) که‌ سال ۱۹۹۴ ساخته صحبت به میان آورد و قول داد که فیلم بعدی او احتمالا نزدیک‌ترین فیلمش به آن فیلم باشد. او تأیید کرد که دی کاپریو و برد پیت بازیگران این فیلم هستند و گفت: سونی و من، با هیجان‌انگیزترین جفت ستارگان‌ هالیوود، پس از پل نیومن و رابرت ردفورد به سینماها بازمی‌گردیم.
تارانتینو این را هم گفت که این یک راز بزرگ است اما می‌توانم بگویم «روزی روزگاری در ‌هالیوود» در‌ سال ۱۹۶۹ می‌گذرد و فرهنگ مردم، انقلاب هیپی‌گری و اوج‌ هالیوود جدید را روایت می‌کند. خیابان به خیابان، بلوک به بلوک، ما از لس‌آنجلس و ‌هالیوود ۱۹۶۹ عبور می‌کنیم. به گفته او، داستان فیلم در اوج انفجار ضد فرهنگ‌ها رخ می‌دهد؛ درست در زمانی‌که انقلاب هیپی‌ها در جریان است و در نقطه اوج دوران جدید ‌هالیوود اتفاق می‌افتد.

در ادامه این نشست، لئو دی‌‌کاپریو هم حرف‌هایی زد. او گفت: من یکی از طرفداران جدی «آواز زیر باران» و فیلم‌هایی هستم که درباره‌ هالیوود هستند و به‌عنوان یک شهروند لس‌آنجلس با خواندن فیلمنامه می‌توانم بگویم یکی از جالب‌ترین فیلمنامه‌هاست. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا آن را عالی دربیاوریم.

آن‌طور که اعلام شده، داستان فیلم در‌ سال ۱۹۶۹ و در شهر لس‌آنجلس روایت می‌شود. شخصیت‌های اصلی فیلم ریک دالتون (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو)، ستاره سابق یک سریال تلویزیونی وسترن و کلیف بوث (با بازی برد پیت)، بدلکار و دوست قدیمی او هستند که سعی دارند در ‌هالیوودی که این روز‌ها دچار تغییرات زیادی شده، جایی برای خودشان پیدا کنند. از آن‌طرف ریک یک همسایه مشهور هم دارد که همان شارون تِیت است و داستان فیلم، پیرامون این شخصیت‌ها روایت می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید