لینک اند کو 02، یک شاسی بلند متفاوت

لینک اند کو 02، یک شاسی بلند متفاوت

این خودرو قرار است از اواسط سال 2019در خاک بلژیک تولید شده و علاوه بر فروش، به شکل کرایه و شارژ هم در بسیاری از شهرهای اروپا قابل استفاده است. مدل 02 که از ابتدای سال 2018 در کارخانه ژانگ جیاکو در جنوب چین تولید شده، قرار است در کنار مدل 01 تا بهار 2020 تولیدش شروع شده و به عنوان نمونه‌های تولید اروپا به مشتریان تحویل داده شود.

کد خبر : ۵۵۵۴۶
بازدید : ۴۷۲۳

فرادید | با تاسیس نخستین کارخانه جیلی در خاک اروپا، کار ورود این شرکت بلندپرواز چینی به خاک اروپا وارد مرحله جدیدی شد. جیلی که مالک برندهای مختلفی از جمله پروتون مالزی، لوتوس انگلیس و ولووی سوئد است به کمک تکنولوژی این شرکت‌ها موفق شده برندی تازه ایجاد کند که به عقیده مدیران جیلی تعریفی متفاوت از اتومبیل را در مقایسه با قبل ارائه می‌کند.

لینک اند کو 02، یک شاسی بلند متفاوت

به گزارش فرادید ، برند لینک ‌اند کو که زیرشاخه جهانی جیلی چین برای صادرات خودرو به اروپا و آمریکا است نخستین کارخانه خود را به زودی در شهر خنت بلژیک افتتاح خواهد کرد. محصولات این شرکت هیبریدی بوده و در دو سری 01 و 02 به شکل سدان و کراس‌اوور تولید می‌شوند. جالب است بدانید سیستم موتورهای هیبریدی لینک اند کو مستقیما از ولوو اخذ شده است.

لینک اند کو 02، یک شاسی بلند متفاوت

این خودروساز نوظهور که سبک جدیدی را از طراحی ارائه می‌کند، قرار است از اواسط سال 2019در خاک بلژیک تولید شده و علاوه بر فروش، به شکل کرایه و شارژ هم در بسیاری از شهرهای اروپا قابل استفاده است. این خودرو از ابتدای سال 2018 در کارخانه ژانگ جیاکو در جنوب چین تولید شده و قرار است تا بهار 2020 نمونه‌های تولید اروپا به مشتریان تحویل داده شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید