ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند

ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند

ثروتمند دوست دارد ثروتمندتر شود و این موضوعی است که بار‌ها و بار‌ها ثابت شده است. در این میان ستارگان نیز برای رسیدن به شهرت و ثروت ممکن است دست به هر کاری بزنند.

کد خبر : ۵۵۵۷۷
بازدید : ۳۲۱۷۷
ثروتمند دوست دارد ثروتمندتر شود و این موضوعی است که بار‌ها و بار‌ها ثابت شده است. در این میان ستارگان نیز برای رسیدن به شهرت و ثروت ممکن است دست به هر کاری بزنند. در حالی که دیدن این که ستارگان سینما نیز بالاخره زندگی تشکیل داده و ازدواج می‌کنند بسیار خوشایند است، اما گاهی ممکن است انگیزه‌های آن‌ها از این کار کمی مشکوک و حتی ناخوشایند و ریاکارانه باشد.

در برخی از موارد این ستارگان تنها برای شهرت بیشتر، پول بیشتر و در معرض چشم عموم بودن بیشتر با فرد خاصی ازدواج می‌کنند. حتی در مواردی که این ستاره‌ها خود ثروتمند باشند نیز ممکن است به داشتن ثروت بیشتر مشتاق باشند. البته برخی ستارگان نیز می‌گویند که به خاطر عاشق شدن ازدواج کرده اند، اما دیگران آن‌ها را به داشتن انگیزه‌هایی غیر از عشق برای ازدواج متهم می‌کنند.
این اتهامات ممکن است درست و یا نادرست باشند، اما در برخی موارد به نظر می‌رسد که حساب بانکی طرف مقابل باعث جذب ستارگان داستان ما شده است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با برخی از این ستاره‌ها آشنا کنیم که به پول پرستی در ازدواج متهم شده اند.

۱- ازدواج بریتنی اسپیرز و کوین فدرلین
وقتی که کوین فدرلین و بریتنی اسپیرز در سال ۲۰۰۴ با هم نامزد شدند، فدرلین یک رقصنده نسبتاً گمنام بود که همسرش، شار جکسون، را با یک بچه رها کرده بود. در واقع در آن دوران جکسون بچه دومشان را در شکم داشت. بعد از چند ماه نامزدی، فدرلین و اسپیرز ازدواج کردند، صاحب دو فرزند پسر شدند و در نهایت ۲ سال بعد از هم جدا شدند. اسپیرز بعد‌ها از ازدواج با فدرلین با عنوان «بزرگترین اشتباه» زندگی اش یاد کرده، اما به خاطر دو پسرش از او تشکر نمود.
ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند
در همین حین، فدرلین که با همسر کنونی اش، ویکتوریا پرینس، نیز صاحب دو فرزند دیگر شده است و در کل ۶ فرزند از ۳ زن مختلف دارد، ماهانه بیش از ۲۰.۰۰۰ دلار کمک مالی بابت حمایت همسری از جانب اسپیرز دریافت می‌کرد تا این که در سال ۲۰۱۳ بار دیگر ازدواج کرد. البته این مبلغ جدای از مبلغ ۱۵.۰۰۰ دلاری بود که بابت نگهداری از فرزندان مشترکشان به وی پرداخت می‌شد. ظاهراً این روز‌ها فدرلین درخواست مبالغ بیشتری دارد.
اسپیرز مبلغ کمک مالی خود به فدرلین بابت نگهداری از فرزندانشان را به ۲۰.۰۰۰ دلار در ماه افزایش داده است، اما فدرلین می‌گوید که اسپیرز باید پول بیشتری بپردازد و در واقع آن را به ۴۰.۰۰۰ دلار در ماه افزایش دهد. اما اسپیرز با این درخواست مخالفت کرده و از فدرلین خواسته که برای هزینه‌های مالی خود برنامه ریزی بهتری داشته باشد.

۲- ازدواج پل مک کارتنی و هیثر میلز
هیثر میلز قبل از ازدواج با پل مک کارتنی در سال ۲۰۰۲ یک مدل بریتانیایی تقریباً گمنام بود. در حالی که عضو سابق گروه بیتلز در طول دوران ازدواج، ظاهراً همسر خود را می‌ستود، اما به نظر می‌رسید که میلز از ازدواج با او اهداف و انگیزه‌های دیگری داشت و این موضوع هنگام جدایی پرسروصدای آن‌ها مشخص شد. وقتی که این دو پس از ۴ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند، میلز بسیار شفاف اعلام کرد که از توافقات مالی انجام گرفته برای جدایی از مک کارتنی رضایت ندارد.
ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند
بر اساس ادعا‌ها وی درخواست دریافت مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار از همسر مشهور خود داشت، اما تنها ۳۳ میلیون دلار پول نقد، ۱۵ میلیون املاک و سالانه ۷۰.۰۰۰ دلار برای بزرگ کردن دخترشان بئاتریس به اضافه مبالغی برای استخدام پرستار بچه و هزینه مدرسه خصوصی دریافت کرد. میلز در مورد شرایط مصالحه چنین گفته است:" همه می‌دانند که او بیش از این [۱.۶ میلیارد دلار]ثروت دارد". علاوه بر این وی گفته است با این شرایط، در حالی که دخترشان مجبور است از هواپیما‌های درجه دو استفاده کند، پدر او به راحتی سوار خطوط هوایی درجه یک می‌شود.

۳- ازدواج هالی بری و گابریل آبری
به نظر می‌رسد بسیاری از روابط عاشقانه هالی بری با جدایی دردناک همراه است، اما در این میان جدایی او بعد از زندگی مشترک طولانی با گابریل آبری که یک مدل کمتر شناخته شده بود از همه موارد قبلی سخت‌تر و پردردسرتر انجام گرفت. بعد از جدایی، قاضی دستور داد که هالی بری ۱۶.۰۰۰ دلار در ماه بابت نگهداری از دخترشان، نحله، به آبری بپردازد.
ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند
در نوامبر سال ۲۰۱۴، رسانه‌ها گزارش دادند که هالی بری درخواست کرده که مبلغ پرداختی اش به آبری به ماهانه ۳.۸۰۰ دلار کاهش یابد، زیرا به ادعای او، همسر سابقش از این کمک مالی تنها برای تامین هزینه‌های دخترشان استفاده نکرده و بسیاری از هزینه‌های خود را نیز از همین کمک پرداخت می‌نماید تا دیگر نیازی به کار کردن نداشته باشد.

اما آبری ادعا کرده که بعد از درگیری با الیور مارتینز، نامزد بعدی هالی بری، در سال ۲۰۱۲ و صدمه‌ای که به صورت او وارد شده دیگر نمی‌تواند در حرفه مدلینگ برای خود کاری دست و پا کند. اگر چه آبری ادعا کرده بود بهبود صدمات وارده به صورت او ۶ ماه طول کشیده، اما گفته می‌شود که وی تنها ۶ هفته بعد سلامت کامل خود را بدست آورده بود.

برخی از هزینه‌های ماهیانه دیگر آبری که بری آن‌ها را متقبل کرده بود عبارتند از: ماهانه ۷۴۰ دلار برای هزینه باشگاه، ماهانه ۹۴۰ دلار برای لباس، ماهانه ۷۰۰ دلار برای بیمه سلامت، ماهانه ۱.۹۷۵ دلار برای هزینه‌های خودرو و ماهانه ۱.۱۰۰ دلار برای مبلمان و وسایل الکترونیکی. هزینه‌های نحله نیز جداگانه فهرست بندی شده بودند.

۴- ازدواج سایمون کاول و لارن سیلورمن
لارن سیلورمن ظاهراً همسر محبوب سایمون کاول به نظر می‌رسد، اما شروع رابطه آن‌ها بسیار بد بود. در ابتدا لارن با اندرو سیلورمن که بهترین دوست کاول بود زندگی می‌کرد، اما لارن به شوهرش خیانت کرده و با کاول وارد رابطه شد و از او نیز دارای یک فرزند پسر به نام اریک شد. از این بدتر اینکه لارن تنها بعد از حاملگی و گذشت یک دهه از ازدواجش با سیلورمن، پرده از رابطه خود با کاول برداشت و بدین ترتیب دریافت ۴ میلیون دلار از شوهر خود بابت مهریه و نفقه را تضمین کرد.
ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند

البته در نهایت به دلیل خیانت به شوهر، وی تنها نصف این مبلغ را دریافت کرد. برخی منابع خبری نیز ادعا می‌کردند که سیلورمن علاوه بر پول و ملک، شیفته شهرت نیز بود و اکنون پس از ازدواج با کاول ادعا می‌کند که کنترل و مسئولیت همگی دارایی‌های او را در چنگ خود دارد. برخی دیگر نیز ادعا می‌کنند که سیلورمن از کاول خواسته او را به یک ستاره دنیای ریالیتی شو تبدیل کرده و می‌خواهد یک برنامه تلویزیونی مانند برنامه کارداشیان‌ها داشته باشد.

۵- ازدواج مل گیبسون و اوکسانا گریگوریوا
مل گیبسون نزدیک به ۳۰ سال با همسرش، رابین، زندگی کرد بدون اینکه توافقی در زمینه مهریه و نفقه وجود داشته باشند. از این رو وقتی که در سال ۲۰۰۹، گیبسون همسر خود را به خاطر یک موزیسین روسی به نام اوکسانا گریگوریوا رها کرد، رابین توانست نیمی از ثروت این بازیگر و کارگردان برنده جایزه اسکار را که در حدود ۸۵۰ میلیون دلار برآورد شده بود به خانه ببرد.
ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند
از بخت بد گیبسون، ازدواجش با گریگوریوا بسیار کوتاه و پرتنش بود. همسر جدیدش او را به خشونت خانوادگی متهم کرده و دعوای سخت و طولانی بین این دو برای بدست اوردن حضانت دخترشان، لوسیا، درگرفت.

در سال ۲۰۱۱، گریگوریوا توانست به مصالحه با گیبسون برای جدایی دست یابد که بر اساس آن گیبسون ۷۵۰.۰۰۰ دلار پول نقد به وی پرداخت کرده و خانه‌ای نیز در اختیار او و دخترش قرار می‌داد که تا سن ۱۸ سالگی لوسیا می‌توانستند در آن زندگی کنند. البته گریگوریوا قبلاً پیشنهاد ۱۵ میلیون دلاری گیبسون را رد کرده بود.
در ژانویه ۲۰۱۳، گریگوریوا از وکیل خود شکایت کرد، زیرا وی را در پذیرفتن پیشنهاد ۷۵۰.۰۰۰ دلاری که از نظر او مبلغی بسیار کمتر از توافق‌های اولیه بود مقصر می‌دانست. علیرغم دریافت این مبلغ هنگفت، اما به نظر می‌رسد که گریگوریوا دچار مشکل مالی شده و در سال ۲۰۱۵ اعلام ورشکستگی کرد. سال ۲۰۱۷ نیز فاش شد که یک شرکت حسابرسی که در زمان دعوای حقوقی بین گریگوریوا و همسر مشهورش توسط او استخدام شده بود به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌ها از وی شکایت کرده و درخواست دریافت ۱۰۸.۰۰۰ دلار غرامت نموده است.

۶- ازدواج جسیکا سیمپسون و اریک جانسون
بعد از جدایی از نیک لاچی، جسیکا سیمپسون با مردان متعددی وارد رابطه شد که هر یک به اندازه خود ثروت داشتند که از آن میان می‌توان به آدام لوین، جان مایر و تونی رومو اشاره کرد. سپس او با اریک جانسون آشنا شد که یک بازیکن سابق راگبی و در آن زمان بیکار بود. به نظر می‌رسید تنها دلیل وی برای ازدواج با سیمپسون ثروت ۱۵۰ میلیون دلاری این مدل و خواننده سرشناس بوده است. این دو قبل از ازدواج در سال ۲۰۱۴ صاحب دو فرزند شدند.
ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند

گفته می‌شود که در تمام دوران رابطه آن ها، جانسون بیکار بوده و هیچ برنامه‌ای برای پیدا کردن شغل نداشت و تنها کار او شوهری کردن برای خانم سیمپسون بود. همچنین ادعا شده که اولویت اصلی سیمپسون، فرزندان و آینده مالی آنهاست و نه جانسون. او تنها نان آور خانه است و در صورت جدایی باید مبالغی را نیز به جانسون بپردازد. البته گفته می‌شود که این دو قبل از ازدواج توافق کرده اند که در صورت جدایی باید به سیمپسون نفقه و کمک هزینه پرداخت شود.

۷- ازدواج کیم کارداشیان و کریس هامفریز
نمی‌خواهیم در مورد این صحبت کنیم که کیم کارداشیان به خاطر پول با کانیه وست ازدواج کرده است، اما از ازدواج کوتاه مدت ۷۲ روزه اش با کریس همفریز که یک بازیکن بسکتبال شناخته شده بود درآمد قابل توجهی داشت.
ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند
بر اساس مدارک دادگاه، کارداشیان پس از جدایی از همفریز بیش از ۲ میلیون دلار دریافت کرد که ۱.۱ میلیون دلار آن بابت عکس‌های مراسم عروسی این دو بود که به مجله People فروخته شد. ۹۰.۰۰۰ دلار نیز بابت جشن طلاق در کافه‌ای در لاس وگاس و یک میلیون دلار دیگر نیز بابت پخش تلویزیونی مراسم عروسی شان.

در مورد ازدواجش با وست، کارداشیان از تجربه‌ای که در ازدواج سابقش بدست آورده بود بهترین استفاده را کرد و تا جایی که می‌توانست کمترین هزینه‌ها را متقبل شد. گفته می‌شود در عروسی با وست وی بیش از ۲۱ میلیون دلار درآمد داشت و تمامی هزینه‌های مراسم این دو نیز توسط برند‌های مختلف متقبل شد.

۸- ازدواج میراندا کر و رابطه با مردان ثروتمند
به نظر می‌رسید که میراندا کر علاقه شدیدی به اورلاندو بلوم دارد و زمانی که این دو با هم رابطه داشتند همه بر این باور بودند که عشق کر به بلوم واقعی و خالصانه است، اما اتفاقاتی که بعد از جدایی این دو رخ داد نشان داد که عشق واقعی او شاید پول باشد. بعد از اعلام جدایی این دو، کر که گفته می‌شد بیش از ۴۵ میلیون دلار ثروت دارد با یک میلیاردر به نام جیمز پیکر وارد رابطه شد.
ستاره‌هایی که به خاطر پول ازدواج کردند
بعد از بهم خوردن رابطه این دو، کر با یک میلیاردر مالزیایی به نام جیهو لو به مدت یک سال رابطه داشت که در این مدت حدود جواهرآلات متعددی به ارزش ۸ میلیون دلار از او هدیه گرفت. البته گفته می‌شود که به دلیل تخلفات مالی این میلیاردر مالزیایی، کر مجبور شده است تمامی این جواهرآلات را به مامورین دولتی تحویل دهد.

او بعد‌ها به سراغ ایوان اشپیگل، موسس و مدیرعمل اسنپ چت رفت که ظاهر بسیار ساده‌ای داشت و ثروت او بیش از ۲.۱ میلیارد دلار برآورد می‌شد. آن‌ها در جولای ۲۰۱۶ اعلام کردند که نامزد شده اند و قبل از ازدواج در ماه می ۲۰۱۷ اشپیگل توافقی را با کر امضا کرد که به موجب آن در صورت جدایی، چیزی به کر پرداخت نخواهد شد. در نوامبر ۲۰۱۷ اعلام شد که این دو انتظار اولین فرزندشان را می‌کشند.
در فوریه ۲۰۱۸، اعلام شد که اشپیگل سال گذشته بیش از ۶۳۶ میلیون دلار درآمد داشته است. اما بعد از درگیری خانوادگی ریحانا و کریس براون در مارس ۲۰۱۸، ارزش سهام اسنپ چت به شدت کاهش یافت. باید دید که رابطه این دو پس از این فراز و فرود‌های مالی به کجا می‌کشد.
منبع: برترینها
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید