بازار داغ و استقبال کم

بازار داغ و استقبال کم

رنه زن جوانی است که احساس می‌کند زیباترین زن بر روی کره زمین است. این تفکر به او اعتماد به نفس بالایی می‌دهد اما...

کد خبر : ۵۵۶۵۶
بازدید : ۱۱۵۸
فرادید | هفته گذشته سینما روز‌های شلوغی را پشت سر گذاشت. چند فیلم تازه روی پرده آمد و دوباره یک انیمیشن برای کودکان هم اکران شد. در این گزارش نگاهی به این فیلم‌ها خواهیم داشت.

Rampage
کارگردان: برد پیتون
بازیگران: دواین جانسون، نائومی هریس، برنان هیل، دمتریوس گروس
ژانر:اکشن
خلاصه فیلم: داستان فیلم درباره گوریلی به نام جورج است که مدتهاست ارتباط نزدیکی با دیویس (دواین جانسون) دارد. همه چیز درباره این دو به خوبی پیش می‌رود تا اینکه یک اتفاق غیر منتظره باعث می‌شود همه چیز را برهم بریزد سایز جورج از آنچه که یک گوریل باید باشد، بسیار بزرگتر شود! اما مشکل تنها مربوط به گوریل نمی‌شود چراکه در آن سوی آمریکا هم یک گرگ و کرکدیل نیز وضعیت مشابهی دارند و قرار هست که در کنار هم شیکاگو را نابود نمایند. در این وضعیت دیویس و دختری به نام کیت (نائومی هریس) تشکیل یک تیم می‌دهند تا این غول‌های ناآرام را به سکوت دعوت کنند اما...
امتیاز:۴۵ از ۱۰۰
بازار داغ و استقبال کم
Avengers: Infinity War
کارگردان:آنتونی و جو روسو
بازیگران:آنجلا باست، بندیکت کامبربک، بنسیو دل تورو، بردلی توپر..
ژانر:اکشن
خلاصه فیلم: درباره تمام اَبَرقهرمانانی است که لیست بلند بالایی را شامل می‌شود. افرادی که عده‌ای از آن‌ها تا به امروز در کنار یکدیگر جنگیده اند و برخی از آنان نیز تابحال در گروه ملقب به «انتقام جویان» حضور نداشته اند، اما حالا یک دلیل بزرگ برای حضور در کنار یکدیگر یافته اند و آن ظهور یک شخصیت شرور به نام تانوس است که قصد دارد تمام شش سنگ ابدیت را بدست آورده و ساز و کار خود را در جهان ما بکار گیرد و به زبان ساده، همه چیز را بکوبد و از نو بسازد! همین اتفاق سبب می‌شود تا اَبَرقهرمانان علی رغم تمام اختلافاتشان در کنار یکدیگر قرار گیرند و به جنگ با شرارت برخیزند و...
امتیاز:۶۸ از ۱۰۰
بازار داغ و استقبال کم
Traffik
کارگردان:دوان تیلور
بازیگران:کلود دوحامل، دان الوی یری، لاز آلونسو و...
ژانر:وحشت
خلاصه فیلم: یک زن و شوهر برای یک تعطیلات عاشقانه در کوه‌ها توسط گروهی از موتورسوارانی که با حلقه‌های قاچاق انسان ارتباط دارند اسیر می‌شوند و باید از خود در مقابل ان‌ها محافظت کنند.
امتیاز:۳۷ از ۱۰۰

بازار داغ و استقبال کم
Super Troopers ۲
کارگردان: جی چاندراسخار
بازیگران:برایان کاکس، کلیفتون کولین، دامون وایانس و..
ژانر:کمدی
خلاصه فیلم:بعد از ۱۶ سال دومین قسمت این کار ساخته شده، هنگامی که اختلاف مرزی بین ایالات متحده و کانادا به وجود می‌آید، سوپر تروریست‌ها برای راه اندازی یک ایستگاه گشت بزرگراه جدید در ناحیه مورد اختلاف قرار می‌گیرند.
امتیاز:۴۰ از ۱۰۰

بازار داغ و استقبال کم

I. Feel Pretty
کارگردان: ابی کوهن، مارک سیلوستر استاین
بازیگران:آدرین مارتینز، امی شومر، ایدی برایانت و..
ژانر:کمدی
خلاصه فیلم: رنه زن جوانی است که احساس می‌کند زیباترین زن بر روی کره زمین است. این تفکر به او اعتماد به نفس بالایی می‌دهد اما...
امتیاز:۴۸ از ۱۰۰
بازار داغ و استقبال کم
Sgt. Stubby: An American Hero
کارگردان: ریچارد لانی
بازیگران:ادری سابله، برایان کوک، کریستوفر لمونی و..
ژانر:انیمیشن
خلاصه فیلم: داستان سگی با دم دایره‌ای که وارد بعد زا یک جنگ وارد ارودگاه سربازان می‌شود..
امتیاز:۵۷ از ۱۰۰
بازار داغ و استقبال کم

Blumhouse's Truth or Dare
کارگردان: جف وادلو
بازیگران:اورورا پرینو، بریدی اسمیت، گری آنتونی ویلیامز..
ژانر:وحشت
خلاصه فیلم: داستان فیلم اشاره به بازی حقیقت و جرئت دارد. یک سری نوجوان تصمیم به انجام این بازی می‌گیرند، ولی ماجرا از آنجا ترسناک می‌شود که پای نیرو‌هایی ماوراءالطبیعی به میان می‌آید و هر کسی که در بازی تقلب کند، چه از گفتن حقیقت سر باز بزند یا جرئت انجام کار خواسته شده را نداشته باشد، به بدترین شکل توسط این نیرو‌ها مجازات می‌شود. داستان این فیلم برگرفته از بازی قدیمی حقیقت و جرئت است که امروزه بیشتر در میان نوجوانان رایج است.
امتیاز:۳۵ از ۱۰۰

بازار داغ و استقبال کم
Beirut
کارگردان: برد آندرسون
بازیگران:آلون ابوتبل، دان نوریس، داگلاس هادج و..
ژانر:درام، وحشت
خلاصه فیلم: یک دیپلمات آمریکایی در سال ۱۹۷۲ پس از یک حادثه وحشتناک در خانه اش، لبنان را ترک می‌کند. ده سال بعد، او توسط فعالان سیا (رزاموند پیک) به بیروت رسیده است تا برای زندگی یک دوستی که او را ترک کرده مذاکرده کند.
امتیاز:۷۰ از ۱۰۰
بازار داغ و استقبال کم
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید