شلیک به مرد موبایل فروش مقابل مشتریان!

مرد جوان با انگیزه اختلاف حساب ۴۰۰ هزار تومانی در مقابل چشمان مشتریان مغازه موبایل‌فروشی، صاحب آنجا را با شلیک گلوله از پای درآورد.

کد خبر : ۵۵۷۲۴
بازدید : ۲۰۹۸

ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ۶ اردیبهشت امسال، صدای شلیک گلوله سکوت شبانه مجتمع تجاری در محله تهرانسر پایتخت را در هم شکست. مردم سراسیمه از مغازه و خانه‌هایشان بیرون آمدند و مشاهده کردند مردی سلاح به دست از یکی از مغازه‌های مجتمع تجاری بیرون آمد و بعد از او همدستش خارج شد.

در همین موقع یکی از مغازه‌داران فریاد زد، آن‌ها را بگیرید مردی را کشتند. همسایه‌ها و چند رهگذر به تعقیب مرد مسلح و همدستش پرداختند تا این‌که در جریان این تعقیب و گریز مرد مسلح با استفاده از تاریکی شب توانست خود را به یک خودروی عبوری برساند و با سوار‌شدن به آن فرار کند. اما نفردوم توسط اهالی دستگیر شد.

ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با حضور در محل درگیری متهم را تحویل گرفتند و برای تحقیقات بعدی به کلانتری بردند. این در حالی بود که ماموران با حضور در مجتمع تجاری مشاهده کردند مغازه‌دار ۲۴ ساله به نام مهدی با شلیک سه گلوله زخمی شده است. مهدی به بیمارستان منتقل شد، اما پس از ساعتی جان باخت.

با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای رازگشایی از این ماجرا آغاز شد.

این در حالی بود که ماموران با تحقیق از شاهدان جنایت اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد متهمان بعد از دعوا و درگیری با مغازه‌دار جوان او را مقابل چشمان چند مشتری هدف گلوله قرار داده و متواری شده‌اند.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات از تنها متهم بازداشت شده در حالی ادامه دارد که مدعی شده عامل این تیراندازی مرگبار ۴۰۰ هزار تومان با مقتول اختلاف حساب داشت.

با تشکیل پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران، متهم بازداشت شده در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و همچنان پلیس در جست‌وجوی قاتل فراری است.

منبع: جام جم

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید