غوغای خریداران خودرو در اروپای غربی

غوغای خریداران خودرو در اروپای غربی

دیوید اوکلی از تحلیلگران و مفسران بازار در تبیین وضعیت حاکم بر بازار اتومبیل اروپا از واژه جامد یا باثبات و بدون تحرک استفاده کرده که این موضوع به معنی بروز وضعیت فروشی مشابه با سال 2017 در سال جاری است.

کد خبر : ۵۶۰۸۷
بازدید : ۱۹۸۵

فرادید | آخرین خبرها از بازار خودرو اروپا حکایت از رشدرونق خرید و فروش اتومبیل در این منطقه از جهان دارد. خریداران در اروپای غربی در ماه آوریل با رشدی 9درصدی در میزان تقاضای خود، کل تقاضای خودرو در اروپای غربی را به بیش از 1.22 میلیون دستگاه رساندند. رشد کلی فروش خودرو با 1.1 درصد رشد در 4ماه، هنوز هم نمی‌تواند انتظارات تحلیلگران را در زمینه افزایش تولید و فروش اتومبیل در اروپا برآورده کند.

غوغای خریداران خودرو در اروپای غربی

به گزارش فرادید ، این آمار در مقایسه با آوریل 2017 از رشد خوب تقاضای موثر در بخش غربی اروپا حکایت می‌کند گرچه آمار مجموع فروش خودرو تمام بازارهای اروپایی هنوز منتشر نشده است. ایتالیا با 6.5 درصد، آلمان با 8 درصد، فرانسه با 9 درصد و اسپانیا با 12 درصد بهترین عملکرد را در این ماه به لحاظ رشد تقاضا به خود اختصاث داده‌اند.

غوغای خریداران خودرو در اروپای غربی

با این حال اوضاع در انگلستان چندان مناسب نیست و همه چیز ا سقوط تقاضا حکایت دارد. دیوید اوکلی از تحلیلگران و مفسران بازار در تبیین وضعیت حاکم بر بازار اتومبیل اروپا از واژه جامد یا باثبات و بدون تحرک استفاده کرده که این موضوع به معنی بروز وضعیت فروشی مشابه با سال 2017 در سال جاری است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید