نخستین تصاویر از نسل جدید کوراندو

نخستین تصاویر از نسل جدید کوراندو

نسل بعدی کوراندو در نیمه اول سال 2019 رونمایی خواهد شد و سانگ یانگ خودروساز کره‌ای تصمیم دارد با کوراندو مدل 2019 وارد بازار ایالات متحده شود.

کد خبر : ۵۶۱۸۳
بازدید : ۳۸۰۴

تست جاده ای نسل بعدی سانگ یانگ کوراندو آغاز شده است. این شاسی بلند که با کد سانگ یانگ C300 شناخته می شود اخیرا در حال تست در کره جنوبی دیده شده است. نسل بعدی سانگ یانگ کوراندو دارای طراحی متفاوتی بوده که در آن چراغ های جلو، جلوپنجره و ابعاد بدنه تغییر کرده است . گفته می‌شود طرح کلی خودرو شبیه به مفهومی مشهور سانگ یانگ یعنی SIV-2 است که در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 معرفی شد. تصاویر فاش شده نشان می دهند که نسل جدید این خودرو برخلاف نسخه کنونی که طرحی ساده و معمولی دارد، ظاهری بسیار تهاجمی و برجسته تر داشته و فرم گیرایی دارد.

نخستین تصاویر از نسل جدید کوراندو

مورد دیگر اینکه گویا نسل بعدی سانگ یانگ کوراندو از نسخه کشیده تر پلتفرم X100 سانگ یانگ تیوولی بهره خواهد برد. گفته می شود ماهیندرا نیز در ساخت این خودرو دخالت دارد. سانگ یانگ نسخه ای تمام برقی را نیز برای این رقیب توسان در نظر دارد و این امر را در سانگ یانگ e-SIV کانسپت معرفی شده در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 به نمایش درآورد. شاید ماهیندرا در این زمینه دخالت داشته باشد. این خودروساز هندی سهمی 72.46 درصدی در سانگ یانگ دارد و به طور جدی روی خودروهای برقی تجاری و سواری جدید کار می کند.

نخستین تصاویر از نسل جدید کوراندو

گفته می شود سانگ یانگ کوراندو جدید با موتور 1.6 لیتری دیزلی تیوولی و یک موتور 1.5 لیتری TGDI بنزینی تازه ساخته شده عرضه می شود. ماهیندرا در حال ساخت یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم چهار سیلندر بنزینی با قدرت 120 کیلووات است که گمان می رود در کوراندو بازطراحی شده نیز ارائه شود. نسل بعدی سانگ یانگ کوراندو در نیمه اول سال 2019 رونمایی خواهد شد. این خودروساز تصمیم دارد با کوراندو مدل 2019 وارد بازار ایالات متحده شود.

منبع : خبرخودرو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید