وداع کادیلاک با ATS سدان

وداع کادیلاک با ATS سدان

تولید ATS سدان به دلیل به‌روزرسانی‌های گسترده کارخانه، گسترش ابزارآلات و آماده شدن برای تولید نسل بعدی سدان های کادیلاک خاتمه می‌یابد. مقامات کادیلاک به جزئیات بیشتری اشاره نکرده اند اما به وضوح درباره CT5 جدید صحبت هایی وجود دارد.

کد خبر : ۵۶۵۶۳
بازدید : ۱۶۴۳

خداحافظی با یک سدان آمریکایی دیگر کلید خورد. کادیلاک ATS سدان که برای مبارزه با خودروهایی همچون ب.ام.و سری 3 و مرسدس بنز C کلاس طراحی شده اما هرگز نتوانست انتظارات زیاد از خود را برآورده نماید.سال پیش اخباری درباره احتمال خاتمه عرضه این سدان به عنوان مدل سال 2019 به گوش رسیده بود و حالا این خبرها توسط سخنگوی این برند آمریکایی تأیید شده است. دنی نوردلیخت در مصاحبه با کارباز گفته است: تولید ATS سدان به دلیل به‌روزرسانی‌های گسترده کارخانه، گسترش ابزارآلات و آماده شدن برای تولید نسل بعدی سدان های کادیلاک خاتمه می‌یابد. نوردلیخت به جزئیات بیشتری اشاره نکرده اما به وضوح درباره CT5 جدید صحبت کرده است.

وداع کادیلاک با ATS سدان

این سدان جدید در نهایت جایگزین چندین خودرو از جمله ATS، CTS و XTS خواهد شد. مدیرعامل اسبق کادیلاک یوهان ده نیسچن گفته بود این خودرو قیمت پایه حدود 35 هزار دلار خواهد داشت و این قیمت کمی پایین‌تر از قیمت پایه 35495 دلاری ATS سدان 2018 می‌باشد.مشتریانی که هنوز هم به دنبال ATS هستند خیلی نباید نگران باشند زیرا این خودرو هنوز در نمایندگی‌ها موجود بوده و کادیلاک به منظور مطمئن شدن از میزان فروش این خودرو تا پایان سال لیست خودروهای موجود در انبارها را مدیریت خواهد کرد. البته این کار خیلی سخت نخواهد بود زیرا امسال تنها 5104 دستگاه از این خودرو فروخته شده است.

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید