سرقت گوشی دزد و شاکی را روانه زندان کرد!

راز فیلم‌های سیاه مرد شیطان صفت از زنان و دختران جوان با سرقت گوشی تلفن همراهش برملا شد. چندی پیش مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد.

کد خبر : ۵۶۹۵۵
بازدید : ۲۸۶۴

راز فیلم‌های سیاه مرد شیطان صفت از زنان و دختران جوان با سرقت گوشی تلفن همراهش برملا شد. چندی پیش مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد. نادر در تحقیقات به پلیس گفت: در حال صحبت با تلفن همراه به سمت مترو می‌رفتم که ناگهان گوشی‌ام سرقت شد.

به قدری این حرکت سریع صورت گرفته بود که تا چند لحظه متوجه نشدم گوشی تلفنم به سرقت رفته است. تنها چیزی که به خاطر دارم موتور هیوندای قرمز رنگی بود؛ بسرعت از کنارم رد شد و جوانی که صورتش را با کلاه کاسکت پوشانده بود روی موتور نشسته بود حتی شماره پلاک موتور را هم پوشانده بود و برای همین من نتوانستم آن را یادداشت کنم.

با شکایت نادر تحقیقات برای دستگیری سارق گوشی تلفن همراه آغاز شد. درحالی که بررسی‌ها ادامه داشت، مرد میانسال دوباره به پلیس مراجعه کرد تا از شکایتش صرفنظر کند. او این بار مدعی شد که گوشی تلفنش را پیدا کرده و شکایتی از کسی ندارد.

از آنجایی که رفتارها و اظهارات نادر مشکوک به‌نظر می‌رسید، کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات دریافتند که نادر قصد معامله با سارق گوشی‌اش را دارد و برای این کار حاضر است 100 میلیون تومان به سارق بدهد. همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت و با شناسایی سارق گوشی که متهم سابقه‌داری بود او برای تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت منتقل شد.

پسر جوان در تحقیقات گفت: من سارق حرفه‌ای گوشی تلفن همراه هستم و بارها به همین اتهام بازداشت شده‌ام. پس از آزادی از زندان تصمیم گرفتم کمی شگرد سرقتم را تغییر دهم. این بار گوشی‌هایی را که سرقت می‌کردم با گرفتن مبلغی پول به صاحبانشان برمی‌گرداندم، این‌طوری آنها از شکایتشان منصرف می‌شدند و من نیز همان مبلغی را که از فروش گوشی تلفن همراه به‌دست می‌آوردم از مالباخته می‌گرفتم.

او ادامه داد: این ماجرا ادامه داشت تا اینکه گوشی تلفن همراه نادر را سرقت کردم. روزی که گوشی را سرقت کردم فکر می‌کردم مثل تمام گوشی‌های دیگر باشد، اما در حقیقت ماجرا فراتر از آن بود. گوشی تلفن همراهی که سرقت کرده بودم رمز نداشت و همین که وارد گوشی شدم با دیدن چند فیلم عجیب متوجه شدم این مرد از چند زن و دختر جوان فیلم سیاه تهیه کرده است. به نظرم طعمه خوبی را انتخاب کرده بودم برای همین با افرادی که در لیست تلفن همراه شاکی بود تماس گرفتم.

از طرفی خود شاکی هم با تلفن همراهش تماس گرفت و مرا تهدید کرد که از دست من شکایت کرده و پلیس در تعقیب من است. من هم راز فیلم‌های سیاه را گفتم و به او گفتم اگر گوشی تلفن همراهت را می‌خواهی باید مبلغی پول به من بدهی وگرنه فیلم‌ها را برای دوستان و اقوامت پخش می‌کنم.

برای اینکه او را مطمئن کنم به او گفتم که با افرادی که اسمشان در فهرست تلفن همراهش بوده تماس گرفته‌ام و قرار است فیلم‌ها را برای آنها بفرستم. کار به جایی رسید که شاکی حاضر شد 100 میلیون تومان برای گوشی تلفن همراهش بدهد. سر این موضوع به توافق رسیدیم و قرار شد نادر از شکایتش صرفنظر کند.

اخاذی برای تهیه فیلم سیاه/ پس از افشای این راز مرد میانسال مجبور به اعتراف شد و به کارآگاهان گفت: سوار بر خودروی شاسی بلندم در خیابان‌ها پرسه می‌زدم و دختران و زنان جوان را که منتظر ماشین بودند سوار می‌کردم.

پس از طی مسافتی با آنها طرح دوستی می‌ریختم. بعد از مدتی هم به این بهانه که قصد ازدواج با آنها را دارم از زنان و دختران جوان درخواست می‌کردم برای صحبت در این مورد به خانه‌ام بیایند. بعد هم آنها را اغفال می‌کردم و پنهانی بدون آنکه کسی متوجه ماجرا شود از آنها فیلم سیاه تهیه می‌کردم. سپس با تهدید به انتشار این فیلم از این افراد اخاذی می‌کردم. قربانیان هم از ترس آبرویشان به حساب من پول واریز می‌کردند.

درحالی که نادر راز اخاذی شیطانی‌اش را برملا کرد، کارآگاهان پلیس در بررسی پرونده‌ها به شاکی‌هایی رسیدند که از وی شکایت کرده بودند.به دستور بازپرس ایرد موسی، تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و مرد میانسال به همراه سارق جوان روانه بازداشتگاه شدند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید