بهترین اتومبیل‌های بازار ایران را بشناسید

بهترین اتومبیل‌های بازار ایران را بشناسید

همه این خودروها در کلاس‌های قیمتی مختلف بهترین گزینه های ممکن برای خریدارانی هستند که به دنبال انتخاب یک خودروی همه فن حریف هستند.

کد خبر : ۵۷۳۶۷
بازدید : ۱۳۳۱۸

فرادید | خرید اتومبیل اینروزها با تنوع بالایی که در بازار وجود دارد کار سختی است و برای رسیدن به بهترین انتخاب باید معیارهای دقیقی داشت. اتومبیل‌های همه فن حریف اصطلاحی است که برای خودروهای خوش‌قیمت، کم‌استهلاک، خوش‌دست و خوش فروش به کار می‌رود و اغلب مردم هم فکر می‌کنند تنها نمونه‌های ژاپنی را می‌توان در این رنج و چارچوب دسته بندی کرد. با این حال وقتی بهتر در بازار دقیق می‌شویم متوجه کاستی‌های مختلف خودروهای ژاپنی در بازار ایران می‌شویم. قیمت های گران‌تر، هزینه تعمیرات بالاتر، امکانات کمتر در مقایسه با نمونه‌های کره‌ای و البته هندلینگ ضعیف‌تر (در اغلب موارد نه همه نمونه‌های موجود) از جمله مواردی هستند که باعث می‌شود در بازار ایران کمتر بتوان سراغ خودروهای ژاپنی رفت و انها را نسبت به نمونه‌های چینی، کره‌ای، فرانسوی یا آلمانی ترجیح داد.

بهترین اتومبیل‌های بازار ایران را بشناسید

به گزارش فرادید ، اگر مروری کوتاه در خودروهای این گزارش داشته باشید می‌توانید به وضوح از کیفیت بالای این هفت مدل، سطح ایمنی مناسب، وضعیت نسبتا عالی در بخش مصرف سوخت و البته جاذبه قیمتی خودروهای مذکور به خوبی یاد کرد. برای نمونه وقتی سراغ آلفا رومئو را می‌گیریم این خودرو علیرغم طراحی خاص، از خودرویی مثل فولکس گلف که در بدو ورود بیش از 250 میلیون تومان قیمت خورده ارزان تر و البته کیفیت رانندگی هم سطحی دارد. تندر پلاس دنده‌ای هم در مقایسه با نمونه‌های چینی گرچه امکانات کمتری دارد ولی ایمنی بالا، استهلاک کم و بازار فروش مناسب از جمله دلایل تفوق ساخته رنو بر محصولات خوش بر ورو چینی است. همه این خودروها در کلاس‌های قیمتی مختلف بهترین گزینه های ممکن برای خریدارانی هستند که به دنبال انتخاب یک خودروی همه فن حریف هستند.

رنو تندرپلاس دنده‌ای

قیمت کارخانه : 42میلیون تومان

دلیل انتخاب: در مقایسه با تمام خودروهای هم رده استهلاک کمتر، مصرف سوخت کمتر و هزینه نگهداری پایین‌تری دارد. این مدل که مورد پسند اغلب مردان محافظه‌کار ایرانی است با داشتن بازار فروش مناسب از زمان ورود به بازار یکی از بهترین خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی است که بدون دردسر می‌تواند سال‌ها خودرو اول خانواده‌های ایرانی باشد. تندر پلاس که نسبت به نمونه عادی تندر90 از تجهیزات و تزئینات بیشتر و ظاهر به روزتری برخوردار است، احتمالا رد سال 97 تیراژ بالاتری را به خود خواهد دید.

بهترین اتومبیل‌های بازار ایران را بشناسید

دنا توربو پلاس

قیمت کارخانه : 56میلیون تومان

دلیل انتخاب: پرچم‌دار ایران خودرو را می‌توان بهترین ساخته تاریخ صنعت خودرو ایران دانست که اگر اندکی سطح کیفیت مواد به کار رفته در اتاق و بدنه‌اش رشد کند و مونتاژ بهتری را تجربه کند حتما می‌تواند فروش بسیار بالاتری را در مقایسه با نمونه‌های چینی هم رده در خارج از مرزهای ایران به عنوان کالایی صادراتی تجربه کند. این خودرو که در ایران طرفداران بسیاری دارد از موتوری قدرتمندف لیست تجهیزات مناسب و کیفیت سواری متوسط رو به بالا سود برده و توانسته بر رقبای چینی و فرانسوی خود در این رده غلبه کند.

بهترین اتومبیل‌های بازار ایران را بشناسید

چانگان سی اس35

قیمت کارخانه :75 میلیون تومان

دلیل انتخاب: همه پشت سر چینی‌ها بد می‌گویند که بعضا هم درست است اما این گزاره واقعا شامل حال چانگان و محصولی مثل سی‌اس35 نمی‌شود. کراس اوور کامپکت چینی سایپا آنقدر خودروی خوبی است که می توان آن را خودرویی مطابق با استانداردهای روز این کلاس دانست. سواری خودرو برای یک خودرو چینی واقعا خوب بوده و کیفیت ساخت هم ا این قیمت ستودنی است. لیست ادوات و امکانات خودرو هم نسبتا بلند و کامل است و برای اتومبیلی در این قیمت واقعا مناسب است. ضمنا پس از 3سال از حضور در ایران، تجربه خریداران می گوید چانگان امتحانش را به خوبی پس داده است.

بهترین اتومبیل‌های بازار ایران را بشناسید

مزدا3

قیمت کارخانه : 146 میلیون تومان

دلیل انتخاب: با وجود فاصله یک نسل با سدان‌های هم رده کره ای حاضر در بازا رایران، هنوز هم مزدا 3 یک خودروی فوق‌العاده جذاب ، کم مصرف و خوش‌فرمان است که به لطف طراحی بی مرگ مزدا می تواند دل‌ خریداران را برباید. مزدا3 که ایمنی سطح بالایی دارد مصرف سوخت خوب، کیفیت ساخت بالا و سواری پایدار را به راننده ارائه می کند و در عین حال بازار فروش خوب، خدمات پس از فروش مناسب و هزینه نگهداری پایینی دارد که اینها همه برای خریداران سدان‌های کوچک شهری در اولویت هستند.

بهترین اتومبیل‌های بازار ایران را بشناسید

آلفا رومئو جولیتا

قیمت نمایندگی : 220 میلیون تومان

دلیل انتخاب: هیچ وقت کهنه نمی‌شود و بدون کوچکترین خدشه‌ای همچنان مثل روزهای اول معرفی زیبا و قابل احترام است. جولیتا که کمترین افزایش قیمت را در بازار تجربه کرده است علاوه بر سطح ایمنی بسیار عالی، کیفیت ساخت داخلی و نیز مهندسی پیشرفته‌ای داشته و با داشتن مجموعه کم‌نظیری از موتور و گیربکس، جزو بهترین خودروهای زیر250 میلیون تومان بازار ایران به لحاظ سطح هندلینگ است. در قیاس با رقبای خود نیز هم قیمت ارزان‌تری داشته و هم گنجایش اتاق و تجهیزات مناسبی دارد.

بهترین اتومبیل‌های بازار ایران را بشناسید

پژو 508 جی‌تی لاین

قیمت بازار : 255 میلیون تومان

دلیل انتخاب: قیمت بسیار جذابی دارد و برخلاف تصور عمومی که برساخته اشتباه رسانه‌هاست هم هندلینگ خوبی داشته، هم سطح ایمنی بالایی دارد و البته در بخش ظاهر ویژگی‌های یک سدان اصیل از پژو را به ارث برده است. 508 که با یک فاصله 100 میلیونی نسبت به رقبا در بازار به فروش می‌رود گزینه بسیار خوبی جهت آن دسته از خریداران تنوع طلب است که به غیر از نام برند دنبال لذت سواری، امکانات مناسب و گنجایش بالا هستند. موتور 165 اسبی 508 یکی از نقاط قوت این سدان فرانسوی است.

بهترین اتومبیل‌های بازار ایران را بشناسید

رنو کولئوس

قیمت کارخانه : 390 میلیون تومان

دلیل انتخاب: ودرویی زیبا، ایمن، محکم و فول آپشن با سطح خدمات پس از فروش مناسب و تکنولوژی ساخت نیسان است که به لطف استفاده از تجهیزات ارتباطی و قوای فنی گروه رنو-نیسان جزو جذاب‌ترین‌کراس‌اوورهای متوسط بازار ایران است. ایکس‌تریل که در بین رقبا از قیمت کمتر و سطح امکانات بالاتری بهره می‌برد در 15 ماه اخیر توانسته فروشی بالغ بر 10 هزار دستگاه داشته باشد که در نوع خود یک رکورد بزرگ جهت خودرویی وارداتی محسوب می‌شود که خود را در مدت کوتاهی به ترند بازار ایران بدل کرده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید