آئودی با Q8 متحول می‌شود

آئودی با Q8 متحول می‌شود

کیو ۸ که از پلتفرم مشترک با سری توارگ شرکت فولکس‌واگن سود می‌برد احتمالا به پیشرانه بردبلند و الکتریکی آئودی هم مجهز خواهد شد که با هر بار شارژ بردی معادل ۶۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

کد خبر : ۵۷۷۸۶
بازدید : ۲۱۰۶
فرادید | انتشار نخستین تیزر رسمی از اتومبیل جذاب Q8 شرکت آئودی خبر‌های منتشره درخصوص تغییروتحول گسترده در این برند آلمانی را تقویت می‌کند. طبق تیزری که آئودی منتشر کرده مدل شاسی‌بلند و الکتریکی کیو ۸ با تغییر کامل پوزه جلو، محصولی به مراتب جذاب‌تر از مدل‌های فعلی شرکت است و توانایی بالایی برای رقابت با محصولات روز این رده از بازار را دارد.
آئودی با Q8 متحول می‌شود
AUDI Q8- آئودی کیو8 الکتریکی
به گزارش فرادید ، بارزترین ویژگی کیو ۸ همانا جلوپنجره کوچکتر از همیشه و جدید آئودی است که با چند خط در درون خود فرمی عضلانی را به شاسی‌بلند گران قیمت آئودی داده است. در عین حال خطوط متعدد روی کاپوت و بدنه در کنار هواکش‌های بزرگ سپر جلو و دو چراغ کوچک و باریک مجموعا فرمی را شکل داده که به خوبی توان آئودی برای رقابت با محصولات مشابه از برند‌های آئودی و مازراتی را می‌دهد.
آئودی با Q8 متحول می‌شود
نمای عقب AUDI Q8- آئودی کیو8 الکتریکی
کیو ۸ که از پلتفرم مشترک با سری توارگ شرکت فولکس‌واگن سود می‌برد احتمالا به پیشرانه بردبلند و الکتریکی آئودی هم مجهز خواهد شد که با هر بار شارژ بردی معادل ۶۰۰ کیلومتر خواهد داشت. کیو 8طبق ادعای آئودی تا انتهای سال 2019 راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید