کشتی سواری در تنگه بوسفور با تور استانبول

کشتی سواری در تنگه بوسفور با تور استانبول

بهترین خاطره‌سازی‌ها برای کودکان در سفر صورت می‌گیرد. این روز‌ها هنوز تعطیلات تابستان برای عموم مردم شروع نشده و هنوز در آرامش و خلوتی مقاصد، می‌توانید سفر خوبی را تجربه کنید.

کد خبر : ۵۸۷۵۵
بازدید : ۱۵۸۵

کشتی سواری در تنگه بوسفور با تور استانبول

بهترین خاطره‌سازی‌ها برای کودکان در سفر صورت می‌گیرد. این روز‌ها هنوز تعطیلات تابستان برای عموم مردم شروع نشده و هنوز در آرامش و خلوتی مقاصد، می‌توانید سفر خوبی را تجربه کنید.

کشتی سواری در تنگه بوسفور با تور استانبول

تور استانبول بهترین هدیه پایان سال به بچه‌ها و حتی بهترین هدیه به عزیزان زندگی‌تان هست. چند روزی آنها را به سفر ببرید و حال و هوایی تازه کنید. شام آخر هفته را در یکی از کشتی‌های بسفور میل کنید یا در رستوران‌های خیابان استقلال دنر کباب و اسکندر کباب ترکی نوش جان کنید.

استانبول یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگری که همه ساله پذیرای گردشگران مختلفی از تمام دنیا است، به همین دلیل امکانات مناسب و مفرحی برای طیف گسترده‌ای از گردشگران فراهم کرده است. پارک ویا‌لند همان جایی است که به بچه‌ها خوش می‌گذرد و هر روز صبح از میدان تقسیم اتوبوس‌های این شهربازی، منتظر گردشگران هستند.

استانبول سواحل خوبی مانند دالیا، ساحل طلایی با منظره‌ای چشم نواز و ساحلی به نانن نان استاپ دارد. اما بهترین کار این است که با کشتی‌هایی که در پایین گالاتا و در کنار تنگه بوسفور هستند، به جزیره‌های زیبای استانبول بروید. در آنجا طبیعتی زیبا و دلچسب با غذاهای خوش‌مزه دریایی در انتظار شماست. اگر اهل ورزش و دوچرخه سواری هستید، حتما با کرایه کردن دوچرخه در ساحل که بسیار مرسوم است چند کیلومتری را رکاب بزنید.

تور استانبول با تمام شرکت‌های هواپیمایی ماهان، قشم ایر، ایران ایر، زاگرس، و اطلس جت برگزار می‌شود. درهر روزی که مطابق با برنامه‌ریزی شخصی شماست و در ساعت دلخواه‌تان می توانید عازم ترکیه شوید. با توجه به اینکه ورود به ترکیه نیازی به ویزا ندارد فقط لازم است که گذرنامه شما حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد، با تمام اعضای خانواده و حتی دوستان خیلی راحت به استانبول می‌رسید. تمامی تور های آژانس مقتدر سیر تابان دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی هستند و با خیال راحت روی تخت هتل بعد از یک پرواز ۳ ساعت و نیم لم می‌دهید.

با هر بودجه‌ای می توانید در استانبول هتل مناسب را بیابید. از هتل‌های زیبا و دوست داشتنی و سه ستاره محله تقسیم و سلطان احمد گرفته تا هتل‌های زنجیره‌ای مارمارا و هیلتون با استخر‌های زیبا و خدمات عالی، هر مدل که دلتان خواست سفر کنید، هر مدل که راحت بودید، هتل بگیرید اما سفر رفتن را از یاد نبرید.

در مغازه‌های کوچک کوچه پس کوچه‌های گالاتا سوغاتی سنتی بخرید، خریدن مگنت‌های جذاب با عکس‌های استانبول را فراموش نکنید و با خود به یادگار بیاورید.

در همین روزها، در برنامه کاری، کمی روزهای خالی بیابید و تعطیل کنید و برای گذراندن تعطیلاتی جذاب، به همراه عزیزانتان عازم استانبول شوید و از نسیم دلچسب دریای مرمره لذت ببرید.

سفر به شهر بهترین پارک‌های آبی دنیا با تور دبی

دبی در این روز‌ها مانند هوای دلچسب ایران، خنک‌تر از سالهای قبل است. با توجه به اینکه در تمام مراکز خرید و پارک‌ها برای گردشگران تهویه‌ هوا و خنک کننده‌های خوبی کار گذاشته‌اند به راحتی به تفریح و گشت و گذار می‌پردازید.

بهترین پارک‌های آبی دنیا را در این شهر دارید. پارک آبی وایلد وادی با بیش از ۳۰ دستگاه مدرن و جدید، برای تجربه هیجان از جنسی متفاوت و خاص، برای شما آماده است. تجربه بازی در این پارک بی‌نظیر است. البته انتخاب دیگری هم دارید و با همسفرانتان به پارک ابی آتلانتیس هم می‌توانید بروید، بر روی وب سایت آژانس مقتدر سیر تابان در مورد این پارک‌های آبی اطلاعات دقیق کسب کنید و برای سفرتان برنامه ریزی کنید.

هتل‌های دبی همگی از استاندارد‌های بالایی برخوردارند و در این روز‌ها هتل‌های لوکس دبی در خیابان شیخ زائد و مارینا تا ۵۰ درصد کاهش نرخ دارند و بهترین وقت است برای هتل گردی و لذت بردن از امکانات خوب هتل‌های دبی، البته با هزینه بسیار مقرون به صرفه هم می‌توانید هتل سه ستاره خوب در منطقه دیره هم رزرو کنید. تمامی هتل‌های پیشنهادی در پکیج تورهای دبی آژانس مقتدر سیر تابان دارای صبحانه رایگان هستند و از صبحانه مفصل و معروف هتل‌های دبی لذت می‌برید.

کشتی سواری در تنگه بوسفور با تور استانبول

اگر در قسمت دیره اقامت داشتید، حتما به مرکز خرید دیره سیتی سنتر هم سری بزنید و از تخفیفات ویژه فروشگاه‌ها در این مدت استفاده کنید. یک روز را برای گشتن در دبی مال و تفریحات اطراف آن اختصاص دهید. از زیباترین آکواریوم خاورمیانه گرفته تا اسکی در پیست اسکی دبی مال، همه این‌ها می‌تواند روز هیجان‌انگیزی را برایتان بسازد.

در سواحل جمیرا آفتاب بگیرید و از منظره غروب آفتاب خلیج فارس لذت ببرید. شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر از فرودگاه امام خمینی به مقصد دبی پرواز دارند و تقریبا هر روز، در ساعات مختلف شبانه‌روز می توانید به دبی سفر کنید، فقط نکته اصلی این است که ورود به دبی نیاز به ویزا دارد، البته کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان برای تمامی مسافران اقدام به گرفتن ویزا دبی می‌کنند. اما این پروسه چند روز کاری زمان می‌برد که در برنامه ریزی سفرتان این موضوع را لازم است لحاظ کنید.

تمامی تور های آژانس برای تمامی هتل‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند که با آسودگی به هتل محل اقامت خود می‌رسید و پس از استراحتی کوتاه می‌توانید دبی گردی را آغاز کنید. ارزان‌ترین تور دبی را همین روزها بخرید و با لباس‌های تابستانی زیبا راهی سفر شوید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید