وسپا دو محصول جدید عرضه می کند

وسپا دو محصول جدید عرضه می کند

وسپا اعلام کرده قیمت این محصولات از ۴۱۳۰ دلار شروع شده و در نمونه‌های بالا تا ۸ هزار دلار نیز قیمت افزایش پیدا می‌کند. این در حالی است که قیمت وسپا در ایران از محدوده 22 میلیون تومان شروع شده و تا 125 میلیون تومان هم ادامه می یابد.

کد خبر : ۵۹۵۲۷
بازدید : ۱۶۹۵
فرادید | وسپا به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیسش دو نمونه از محصولات خود با نام اسپرینت و پریماورا را با ترمی سفارشی وتجهیزات اختصاصی به عنوان نسخه سفارشی به بازار عرضه می‌کند. این سازنده ایتالیایی که از محبوب‌ترین برند‌های حوزه اسکوتر‌های شهری به شمار می‌رود با کمک پیاژیو دو نسخه را با اندکی اضافه قیمت به مشتریانش تحویل می‌دهد.
وسپا اعلام کرده قیمت این محصولات از ۴۱۳۰ دلار شروع شده و در نمونه‌های بالا تا ۸ هزار دلار نیز قیمت افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش فرادید، آن طور که مقامات کمپانی ایتالیایی به سایت مشهور رایداپارت (rideapart) گزارش داده نمونه سفارشی سری پریماوار با نام یاخت کلوب و گونه سفارشی سری اسپرینت را با نام نوت به زودی تحویل مشتریان مشخصی خواهد کرد که برای این محصولات در نوبت انتظار هستند. موتور این محصولات بسته به میزان پرداخت و نوع یک یا دونفره بین ۵۰ تا ۳۰۰ سیس‌ی حجم دارد ضمن اینکه رنگ‌های اختصاصی هم برای این دو گونه در نظر گرفته شده است.
وسپا اعلام کرده قیمت این محصولات از 4130 دلار شروع شده و در نمونه های بالا تا 8هزار دلار نیز قیمت افزایش پیدا می‌کند.

گونه یاخت کلوب در بهترین نمونه با رنگ مشکی مات بدنه، صندلی‌های چرمی سیاه رنگ، رینگ و دیسک ترمز تیره و نیز پلاک یادبود تحویل مشتریان می‌شود ضمن اینکه نمونه نوت به رنگ روش یاسی، خطوط آبی رنگ، صفحه کلاستر ۴.۳ اینچی و رینگ و لاستیک ۱۲ اینچی مجهز است. وسپا اعلام کرده قیمت این محصولات از ۴۱۳۰ دلار شروع شده و در نمونه‌های بالا تا ۸ هزار دلار نیز قیمت افزایش پیدا می‌کند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید