ویدئو/ حمله خرس قهوه‎ای به مرد جوان

زمانی که این مرد جوان به همراه گروهی از ساکنان روستای "یراموکام" در نزدیکی منطقه سرکاکولام هندوستان در جستجوی این خرس برای گرفتن انتقام بودند ناگهان مورد حمله قرار گرفت. یک زوج اهل این منطقه پیشتر توسط خرس قهوه‌ای کشته شده بودند.

کد خبر : ۵۹۸۹۹
بازدید : ۳۳۵۲

حمله خرس قهوه‌ای مرد جوان هندوستانی را تا دم مرگ برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله یک خرس قهوه‌ای به مرد جوان هندوستانی را به تصویر می‌کشد. زمانی که این مرد جوان به همراه گروهی از ساکنان روستای "یراموکام" در نزدیکی منطقه سرکاکولام هندوستان در جستجوی این خرس برای گرفتن انتقام بودند ناگهان مورد حمله قرار گرفت. یک زوج اهل این منطقه پیشتر توسط خرس قهوه‌ای کشته شده بودند.

"بایپیلی یورواسی " ۵۰ ساله به همراه شوهرش "تیروپاسی رائو" ۵۵ ساله پس از آنکه در منطقه "اورچارد" مورد حمله خرس قرار گرفتند در اثر جراحات شدید جان خود را از دست دادند. یورواسی که برای ریختن آشغال از خانه خارج شده بود مورد حمله خرس قرار گرفت. شهور این زن نیز که قصد داشت او را از چنگ خرس نجات دهد جانش را از دست داد.

روستائیان که شاهد صحنه حمله خرس به مرد جوان بودند بلافاصله به کمک او شتافتند و توانستند مرد جوان را از چنگ خرس رها کنند. این مرد که در اثر حمله خرس زخمی شده بود بلافاصله به بیمارستان دولتی پالاسا منتقل شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید