شیرها، شکارچیان غیرقانونی را خوردند

شیرها، شکارچیان غیرقانونی را خوردند

شکارچیان غیر قانونی پس از ورود به منطقه حفاظت شده به گروهی شیر برخوردند.

کد خبر : ۶۰۰۰۴
بازدید : ۲۵۸۹
شیرها، شکارچیان غیرقانونی را خوردند
شکارچیان غیر قانونی پس از ورود به منطقه حفاظت شده به گروهی شیر برخوردند. حداقل دو شکارچی غیرقانونی کرگدن در یک منطقه حفاظت شده در آفریقای جنوبی توسط شیر‌ها کشته و خورده شده اند. محیط‌بانان بقایای اجساد دو یا سه نفر را در منطقه حفاظت شده سیبویا در لانه شیر‌ها کشف کردند.یک تفنگ و تبر هم در این محل پیدا شده است. شکار غیر قانونی در سال‌های اخیر در آفریقا افزایش یافته است. دلیل آن تقاضای رو به رشد برای شاخ کرگدن در بخش‌هایی از آسیا است.

در چین، ویتنام و سایر نقاط به غلط باور بر این است که شاخ کرگدن برای تقویت غرایز جنسی مفید است. شاخ کرگدن از جنس ناخن انسان است. نیک فاکس، مالک این منطقه حفاظت شده گفته است شکارچیان غیر قانونی یکشنبه شب یا اوایل صبح روز دوشنبه وارد منطقه شدند. آقای فاکس به خبرگزاری فرانسه گفت: "آن‌ها به گروه بزرگی از شیر‌ها برخوردند. " او تعداد این شکارچیان غیرقانونی را نمی‌داند، اما می‌گوید چیز زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.
شیرها، شکارچیان غیرقانونی را خوردند
دو سال پیش در این منطقه حفاظت شده شکارچیان غیر قانونی سه کرگدن را شکار کردند. اعضای گروهی که بقایای اجساد را کشف کردند برای خارج کردن آن مجبور شدند گروهی از شیر‌ها را با آرام‌بخش بخوابانند.

این گروه در محل، یک تفنگ شکاری با صدا خفه‌کن، تبر بلند و سیم‌بر - تجهیزاتی که معمولا توسط شکارچیان غیر قانونی استفاده می‌شود - پیدا کرد. تنها امسال ۹ کرگدن توسط شکارچیان غیر قانونی در این منطقه کشته شده‌اند. بیش از ۷۰۰۰ کرگدن در دهه گذشته در آفریقای جنوبی کشته شده‌اند.
منبع: بی بی سی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید