تی-کراس 2019، رقیب آلمانی پژو ۲۰۰۸

تی-کراس 2019، رقیب آلمانی پژو ۲۰۰۸

فولکس اعلام کرده تی کراس را بر روی پلتفرمی مشترک با مدل کوچک پولو می‌سازد و هدفش از تولید این مدل، رقابت با محصولاتی نظیر سئات آرونا، پژو ۲۰۰۸ و رنو کپچر است.

کد خبر : ۶۰۰۸۳
بازدید : ۱۶۷۸
فرادید | اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور جدید و کوچک فولکس‌واگن با نام تی کراس (T-Cross) منتشر شده و انتقادات بسیاری را متوجه شرکت آلمانی کرده است. موتور۱ با افشای تصویری دقیق از طراحی کلی تی-کراس ، این محصول را خودرویی با ظاهر ساده و همیشگی فولکس توصیف کرده است. فولکس واگن اعلام کرده تی کراس را بر روی پلتفرمی مشترک با مدل کوچک پولو می‌سازد و هدفش از تولید این مدل، رقابت با محصولاتی نظیر سئات آرونا، پژو ۲۰۰۸ و رنو کپچر است.
فولکس اعلام کرده تی کراس را بر روی پلتفرمی مشترک با مدل کوچک پولو میسازد و هدفش از تولید این مدل، رقابت با محصولاتی نظیر سئات آرونا، پژو ۲۰۰۸ و رنو کپچر است.

به گزارش فرادید، تی کراس که قرار است از موتور و گیربکسی مشترک با مدل پولو برخوردار شود، طبق ادعای برخی رسانه‌های اروپایی قرار است با بهایی بین ۱۵ تا ۲۲ هزار دلار روانه بازار مصرف شود. تولید تی-کراس در حالی از سوی مدیران فولکس تایید شده که خبر‌های غیررسمی از قصد فولکس برای عرضه یک کراس‌اوور دیگر با نام تی-تراک که ابعادی بزرگتر از تی کراس و فرمی کوپه مانند دارد، حکایت می‌کند. فعلا تا زمان رونمایی از این خودرو‌ها باید صبر کرد
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید