بوگاتی شیرون divo، هیولای ۷ میلیون دلاری

بوگاتی شیرون divo، هیولای ۷ میلیون دلاری

شیرون divo به مدد موتور 1250 اسبی و 16 سیلندر بوگاتی که مولزهایم نام دارد، هیولایی مهیب و یک تندر واقعی است که تغییرات جالبی نسبت به مدل پایه از سر گذرانده است.

کد خبر : ۶۰۰۹۵
بازدید : ۴۳۴۱
فرادید | شرکت بوگاتی تایید کرده است که این برند سوپراسپورت‌ساز و قدیمی تلاش می‌کند نمونه سبک تر، مسابقه‌ای و قوی‌تر مدل شیرون را با بهایی گزاف به میزان ۵.۸ میلیون یورو هرچه زودتر به مشتریان خود تحویل دهد. بوگاتی که نام این سری خاص را دیوو (divo) گذاشته، سخت در تلاش است نمونه نهایی این خودرو را در فستیوال مشهور پبل بیچ انگلستان رونمایی کند، شیرون جدید را به یک جعبه دنده سریعتر، مجموعه‌ای از تنظیمات شاسی و فنر‌ها و نیز تغییراتی در موتور ۱۶ سیلندر مشهورش مجهز نموده است.

به گزارش فرادید، به مدد موتور 1250 اسبی و 16 سیلندر بوگاتی که مولزهایم نام دارد، هیولای divo یک تندر واقعی است که تغییرات جالبی نسبت به مدل پایه از سر گذرانده است. این تغییرات علاوه بر اینکه باعث کاهش وزن خودرو به میزان حدود ۳۰ کیلوگرم شده شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتری معادل ۲.۵ ثانیه و نهایت سرعتی معادل ۴۲۰ کیلومتر در ساعت را برای مدل شیرون جدید به ارمغان می‌آورد. مجله آلمانی سوپرکار اعلام کرده این نمونه اختصاصی تا سال ۲۰۲۰ تحویل مشتریان مخصوص بوگاتی می‌گردد. اینجا می‌توانید آلبوم تصاویر این خودرو جذاب و سریع‌السیر را ببینید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید