نیسان GT-R 2020، سریع‌ترین خودرو جهان

نیسان GT-R 2020، سریع‌ترین خودرو جهان

خودروساز مشهور آسیایی اعلام کرده نسل تازه GT-R را با یک طراحی بسیار پیشرفته به گونه‌ای تولید خواهد کرد که این کوپه اسپورت بتواند به راحتی عنوان سریعترین خودرو جهان را مال خود کند.

کد خبر : ۶۰۳۶۸
بازدید : ۷۱۲۱
فرادید | نیسان از بین انبوهی از شرکت‌های خودروسازی برندی خاص است که با داشتن ویژگی‌های جالب مثل اسامی مستعار مشهور برای محصولاتش توانسته در بین خریداران جایگاهی ویژه برای خود دست و پا کند. گودزیلا یکی از مهم‌ترین عناوینی است که در سال‌های اخیر به اتومبیل اسپورت و سریع نیسان GT-R داده شده و همه بر این عقیده‌اند که عنوانی مناسب برای سوپراسپورت ژاپنی است.
نیسان GT-R 2020، سریع‌ترین خودرو جهان

به گزارش فرادید، نیسان ژاپن اخیرا با عرضه نمونه تولید محدود و نهایی ۵۰ GT-R اعلام کرده تولید این نسل در روز‌های پایانی قرار دارد و حسن ختام کار نیز با کمک استودیو طراحی ایتال دیزاین محصول جذاب GT-R50 بوده است. در عین حال خودروساز مشهور آسیایی اعلام کرده نسل تازه GT-R را با یک طراحی بسیار پیشرفته به گونه‌ای تولید خواهد کرد که این کوپه اسپورت بتواند به راحتی عنوان سریعترین خودرو جهان را مال خود کند. گفته می‌شود طراحی نسل تازه نیسان GT-R به شدت به کانسپت ویژن گرن توریسمو ۲۰۲۰ (Nissan ۲۰۲۰ Vision Concept) نزدیک است و احتمالا با کمترین تغییرات، همین طرح به تولید می‌رسد.

سرطراح گروه نیسان البته در گفتگو با اتوکار اعلام کرده فعلا هیچ چیز قطعی نیست و مرحله نخست برای تولید نسل تازه نیسان GT-R انتخاب موتور و پلتفرمی مناسب برای شکست رقبا است. آلبایسا گفته احتمالا موتور و پلتفرم تازه‌ای برای سوپراسپورت ژاپنی تدارک دیده شود که در این صورت باید منتظر یک گودزیلای واقعی در صنعت خودرو باشیم. مدیر طراحی گروه نیسان اعلام کرده ممکن است GT-R جدید یک اتومبیل کاملا الکتریکی و یا محصولی نیمه الکتریکی باشد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید