آستون مارتین ونکوئیش 2020 یا قاتل فراری و پورشه

آستون مارتین ونکوئیش 2020 یا قاتل فراری و پورشه

آستون مارتین قصد داد زیباترین و بهترین خودرو این کلاس را برای شکست فراری488 GTB و پورشه911 توربو s بسازیم ازینرو ونکوئیش جدید را به موتور هشت سیلندر 2توربو و هیبریدی مجهز می‌کنیم.

کد خبر : ۶۰۹۲۵
بازدید : ۴۸۷۶
فرادید | خودروساز قدیمی و خاص انگلیسی که به مدد رشد فروش گسترده در کشور چین توانسته به روزهای طلایی خود بازگردد، در نظر دارد از روی مفهومی والکری یک سوپراسپورت موتور وسط گرانقیمت با نام ونکوئیش تولید نماید که قیمتی بالغ بر 250 هزار دلار داشته و از موتور و تجهیزات فنی بسیار مدرنی سود می‌برد.
آستون مارتین که در ماه‌های قبل با معرفی مدل سوپرلگرا به نوعی سری ونکوئیش را به حاشیه برده بود، حالا مشخص شده نمی‌خواه به هیچ وجه از این نام دست بکشد.
به گزارش فرادید ، آستون مارتین که در ماه‌های قبل با معرفی مدل سوپرلگرا به نوعی سری ونکوئیش را به حاشیه برده بود، حالا مشخص شده نمی‌خواهد به هیچ وجه از این نام دست بکشد. پالمر مدیر آستون مارتین گفته ونکوئیش جدید یکی از هفت خودرویی است که در طول هفت سال آینده توسط شرکت رونمایی می‌شوند. ما قصد داریم زیباترین و بهترین خودرو این کلاس را برای شکست فراری488 GTB و پورشه911 توربو s بسازیم ازینرو ونکوئیش جدید را به موتور هشت سیلندر 2توربو و هیبریدی مجهز می‌کنیم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید