هوندا HR-V 2019 فیس‌لیفت شد

هوندا HR-V 2019 فیس‌لیفت شد

جز تغییر نمای داخلی چراغ‌ها چیز زیادی به خودرو اضافه نشده است گرچه فرم جلوپنجره اندکی تغییر کرده و چراغ‌های عقب هم طرحی تیره به خود گرفته‌اند.

کد خبر : ۶۱۵۳۳
بازدید : ۲۵۸۱
فرادید | هوندا با رونمایی از فیس‌لیفت کراس‌اوور کامپکت HR-V عملا از مدل 2019 این خودرو پرفروش رونمایی کرد در حالی که تغییرات ملموسی هم در این خودرو اعمال نکرد و عملا هوندا با مفهوم فیس‌لیفت بازی کرد! با اینکه ایرادات بسیاری به سبک طراحی پوزه این خودرو وارد بود، اما جز تغییر نمای داخلی چراغ‌ها چیز زیادی به خودرو اضافه نشده است. البته فرم جلوپنجره اندکی تغییر کرده و چراغ‌های عقب هم طرحی تیره به خود گرفته‌اند. آلبوم تصاویر این خودرو گویای نکات بسیاری است.
به گزارش فرادید، بررسی بیشتر اطلاعات انتشاریافته از این محصول هوندا نشان می‌دهد به غیر از رینگ و لاستیک ۱۷ اینچی، یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۳ اسبی و یک نمونه دیزلی با ۱۳۰ اسب بخار قدرت جهت استفاده خریداران به لیست سفارش اضافه شده است. این شاسی‌بلند ژاپنی که بهای مدل پایه ان هنوز اعلام نشده با ۸ رنگ مختلف و لیستی از تجهیزات رفاهی و ایمنی و ارتباطی قابل سفارش است. هوندا دو نوع جعبه دنده ۶ سرعته دستی و ۵ سرعته اتومات هم برای خریداران مشتاق این محصول در نظر گرفته است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید