ملکه زیبایی دو کودک بی گناه را کشت!

ملکه زیبایی دو کودک بی گناه را کشت!

خودروی لاکچری املقی که با سرعت زیاد در حال حرکت بود، در یکی از پیچ‌های شهر مراکش، از کنترل خارج شد و به یک درخت برخورد کرد. از شانس بد ملکه، دو کودک بی‌سرپناه زیر این درخت خوابیده بودند. به دلیل شدت برخورد، درخت روی دو کودک سقوط کرد و آن‌ها را فورا کشت.

کد خبر : ۶۲۴۵۸
بازدید : ۵۸۳۹
دو کودک بی‌سرپناه در اثر بی‌احتیاطی ملکه زیبایی کشور مراکش جان‌شان را از دست دادند. عصر روز دوشنبه گذشته، مقامات قضایی کشور مراکش تصمیم گرفتند تا زمان برگزاری دادگاه، نهیلة إملقی، ملکه زیبایی مراکش، را به دلیل کشتن دو کودک بی‌سرپناه در یک تصادف در زندان نگه‌دارند.
ملکه زیبایی دو کودک بی گناه را گشت!
این ملکه، که به "باربی مراکش" معروف است، در آخر هفته گذشته در جنوب کشور دو کودک را در یک تصادف به قتل رساند. یکشنبه گذشته دادگاه اولیه مراکش پس از تحقیق با این ملکه زیبایی، با آزادی موقت او مخالفت و روز سه شنبه را به عنوان موعد برگزاری اولین جلسه محاکمه تعیین کرد. املقی که مدل هم هست، با اتهاماتی مانند قتل و رانندگی با سرعت زیاد مواجه است.
ملکه زیبایی دو کودک بی‌سرپناه را کشت خودروی لاکچری املقی که با سرعت زیاد در حال حرکت بود، در یکی از پیچ‌های شهر مراکش، از کنترل خارج شد و به یک درخت برخورد کرد. از شانس بد ملکه، دو کودک بی‌سرپناه زیر این درخت خوابیده بودند.
ملکه زیبایی دو کودک بی گناه را گشت!
به دلیل شدت برخورد، درخت روی دو کودک سقوط کرد و آن‌ها را فورا کشت. ملکه زیبایی دو کودک بی‌سرپناه را کشت انجمن حقوق بشر مراکش در این ماجرا ورود پیدا کرد و با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به خودروی لاکچری املقی، خواستار برخورد قانونی با او شد.
ملکه زیبایی دو کودک بی گناه را گشت!
در بیانیه انجمن مزبور درباره جزئیات تصادف املقی آمده:" سانحه در ساعات اولیه صبح شنبه هشتم سپتامبر در خیابان مولای عبدالله در منطقه جیلیز در مراکش در مجاورت دانشکده علوم سملالیه به دلیل زیرگرفتن دو کودک توسط یک خودروی لاکچری دختر سلبریتی اتفاق افتاده است". گفتنی است که املقی در شبکه‌های اجتماعی مراکش فعال است و یک سلبریتی به شمار می‌رود.
۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید