بی پولی مرد معتاد، فاجعه هولناکی را رقم زد

بی پولی مرد معتاد، فاجعه هولناکی را رقم زد

بر اساس مدارک و شواهد، این کودک در منزل متهم به قتل می‌رسد و قاتل متواری می‌شود. وی تصریح کرد: نیرو‌های عملیاتی پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت، قاتل را در هنگام فرار از شهرستان دستگیر می‌کنند. این مواد فروش خود نیز به انواع مواد مخدر اعتیاد داشته است.

کد خبر : ۶۳۰۰۴
بازدید : ۸۸۰
پس از آن که رئیس اداره بهزیستی فلاورجان روز شنبه از مرگ تلخ کودک پنج ساله بر اثر کود ک. آزاری خبرداد توضیحات جدید مقامات قضایی و انتظامی نشان می‌دهد که قتل این کودک به دست طلبکار پدرش در موضوع مرتبط با معامله مواد مخدر بوده است.
بی پولی مرد معتاد، فاجعه هولناکی را رقم زد
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: بر خلاف آن چه در شبکه‌های مجازی اعلام شده، کودک آزاری توسط پدر یا مادر انجام نشده بود و طلبکار پدر این کودک عامل قتل بوده است.

حسن نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ایسنا در خصوص قتل دختربچه پنج ساله در شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: بعد از این که پلیس آگاهی در جریان وقوع قتل دختربچه پنج ساله در اثر آزار و اذیت شدید جسمی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان اصفهان قرار گرفت، با حضور در محل، به سرعت به موضوع رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: بررسی‌های میدانی، علمی و تخصصی پلیس شهرستان نشان داد، پدر این کودک، معتاد به مواد مخدر بوده و به یک فروشنده مواد مخدر بدهکاری مالی داشته است. فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: این فروشنده مواد مخدر که موفق به وصول طلب خود از پدر این کودک نمی‌شود، کودک پنج ساله فرد معتاد را گروگان‌گیری کرده و در مقابل آن درخواست پول می‌کند.
نیکبخت گفت: بر خلاف آن چه در شبکه‌های مجازی اعلام شده، کودک آزاری توسط پدر یا مادر عامل مرگ این کودک نبوده است. بر اساس مدارک و شواهد، این کودک در منزل متهم به قتل می‌رسد و قاتل متواری می‌شود. وی تصریح کرد: نیرو‌های عملیاتی پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت، قاتل را در هنگام فرار از شهرستان دستگیر می‌کنند. این مواد فروش خود نیز به انواع مواد مخدر اعتیاد داشته است.

در همین حال احمد خسروی وفا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح جزئیات فوت یک دختر بچه پنج ساله در شهرستان فلاورجان اظهار کرد: این فرد قربانی معامله مواد مخدر شده و در این زمینه پنج نفردستگیر شده‌اند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه با اشاره به این که ملیکا، قربانی معامله مواد مخدر شده و قاتل برای گرفتن طلبش، وی را به گروگان گرفته و مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار داده افزود: " مقتول پس از شکنجه و آزار و اذیت جان خود را از دست داده است. " خسروی وفا اضافه کرد: همچنین متهم اصلی نیز دستگیر شده است.

فریبا کلانتری رئیس اداره بهزیستی فلاورجان نیز پیشتر گفته بود: "زمانی که اورژانس بر بالین این کودک حاضر شد، به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده بود و هم اکنون جسد این کودک به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان انتقال یافته است. "
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید