ویدیو/ بازتاب حملات موشکی سپاه در رسانه‌های خارجی

ویدیو/ بازتاب حملات موشکی سپاه در رسانه‌های خارجی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حمله موشکی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه و هلاکت شمار زیادی از تروریست‌های تکفیری خبر داد.

کد خبر : ۶۳۰۱۶
بازدید : ۲۲۶۳
ایسنا نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حمله موشکی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه و هلاکت شمار زیادی از تروریست‌های تکفیری خبر داد.
ویدیو/ بازتاب حملات موشکی سپاه در رسانه‌های خارجی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین، توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی به هلاکت رسیده یا مجروح شدند. اطلاعات تکمیلی متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.
بازتاب حمله موشکی سپاه به مواضع طراحان حمله تروریستی اهواز
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع طراحان حمله تروریستی اخیر اهواز در شرق فرات، در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت.

شماری از رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خبر حمله موشکی سپاه به عاملان حمله تروریستی اهواز را بازتاب دادند.

خبرگزاری یونیوز در صفحه خود در توئیتر نوشت: سپاه پاسداران انقلاب ایران در واکنش به جنایت اهواز مقر فرماندهی تروریست‌ها را در شرق الفرات با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد.

یونیوز در توئیتی دیگر نوشت: پس از این حمله موشکی، هفت پهپاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پایگاه تروریست‌ها را در شرق الفرات در سوریه هدف قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه از حمله موشکی به ساحل شرقی فرات در سوریه خبر داد.

این خبرگزاری در گزارش خود در این‌باره آورده است: ایران می‌گوید بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده است، سازمان‌دهندگان حمله تروریستی شنبه گذشته به یک رژه نظامی در شهر اهواز در جنوب غرب این کشور که به کشته شدن ۲۵ نظامی و غیرنظامی منجر شد، در این ناحیه مستقر هستند.
ویدیو/ بازتاب حملات موشکی سپاه در رسانه‌های خارجی


حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها

شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه بازتاب و گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد یک ستاد فرماندهی تروریستی در سوریه را با موشک بالستیک هدف قرار داده است. ایران می‌گوید این حمله در پاسخ به حمله تروریستی روز بیست و یکم سپتامبر (سی و یکم شهریورماه) به شهر اهواز صورت گرفته است.

این شبکه فرانسوی افزود: جمهوری اسلامی ایران صبح امروز اعلام کرد با موشک بالستیک خود شرق فرات را هدف قرار داده است.


شبکه تلویزیونی اسکای‌نیوز عربی نیز گزارش داد: منابع ایرانی اعلام کردند سپاه پاسداران چند موشک به سوی گروه‌های مسلح در شرق فرات شلیک کرد. ایران اعلام کرده این اقدام را بر این اساس انجام داده است که این افراد در حمله اهواز که هفته گذشته رخ داد دست داشته‌اند.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد: نیرو‌های مسلح ایران چند موشک به مواضع جنگجویانی (تروریست‌هایی) شلیک کرد که تهران آن‌ها را مسئول حمله هفته گذشته به یک رژه نظامی در شهر اهواز معرفی کرد که به کشته شدن ۲۵ نفر منجر شده بود.

شبکه تلویزیونی سعودی الحدث گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب (اسلامی) ایران اعلام کرد تعدادی موشک به شرق فرات در پاسخ به حمله احواز (اهواز) شلیک کرده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز اعلام کرد سپاه پاسداران ایران در پاسخ به حمله اهواز، مواضع داعش در سوریه را با چند فروند موشک هدف قرار داد.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر گروهی از تروریست‌ها در شرق فرات خبر داد و اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد مقر طراحان حمله تروریستی اهواز را در شرق فرات با چند فروند موشک هدف قرار داده است. در این حمله شمار زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.
ویدیو/ بازتاب حملات موشکی سپاه در رسانه‌های خارجی


شبکه تلویزیونی العالم هم گزارش داد نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقر عوامل جنایت تروریستی اخیر در اهواز را با چند فروند موشک بالستیک هدف قرار داد. مقر این افراد در شرق رود فرات در سوریه سحرگاه امروز با چند فروند موشک بالستیک هدف قرار گرفت.

روزنامه تایم نوشت ایران در واکنش به حمله تروریستی به رژه نظامی این کشور [در اهواز]موشک‌هایی را به سوریه شلیک کرد.

خبرگزاری بلومبرگ نوشت ایران در واکنش به حمله به رژه نظامی این کشور در اهواز موشک‌هایی را به سوی شرق سوریه شلیک کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک در پیامی توییتری نوشت ایران به تروریست‌ها در سوریه حمله موشکی کرد.

خبرگزاری آی ۲۴ نیوز در پیامی در صفحه توییتری خود نوشت ایران در واکنش به حمله به رژه نظامی [ اهواز]موشک‌هایی را به اردوگاه تروریست‌ها در سوریه شلیک کرد.

شبکه بی بی سی نیز در توییتی نوشت ایران در واکنش به حمله مرگبار [به رژه نظامی اهواز]موشک‌هایی را به سوی سوریه شلیک کرد.
ویدیو/ بازتاب حملات موشکی سپاه در رسانه‌های خارجی

المصدر نیوز در پیامی نوشت سپاه پاسداران ایران حمله‌ای عظیم علیه گروه تروریستی داعش در شرق سوریه انجام داد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در پیامی نوشت رسانه رسمی ایران از شلیک موشک‌هایی به شرق سوریه در واکنش به حمله اخیر به رژه نظامی در اهواز خبر داد.

خبرگزاری گالف تودی در پیامی توییتری نوشت ایران موشک‌هایی را به اردوگاه تروریست‌ها در سوریه شلیک کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید