تصاویر/ خودروی چری آریزو ۶ چه ویژگی‌هایی دارد؟

تصاویر/ خودروی چری آریزو ۶ چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت خودروسازی مدیران خودرو که در حال حاضر روز‌های خوبی را از نظر فروش تجربه می‌کند و شکست‌های قبلی خود را در فروش محصولاتش به باد فراموشی سپرده است، سخت در پی عرضه محصولات جدید است تا بتواند از این اوضاع بهم ریخته بازار خودرو استفاده کرده و سهم بازار خود را افزایش دهد.

کد خبر : ۶۳۰۳۰
بازدید : ۵۴۲۲
چری آریزو ۶ خودرویی است که این روز‌ها به دلیل اقدامات مدیران خودرو به تیتر اول بسیاری از رسانه‌های اقتصادی تبدیل شده و قطعا مطالب قبلی ما را پیرامون چری آریزو ۶ مشاهده کرده‌اید که از جمله آن می‌توان به تست جاده این خودرو اشاره کرد که گویا موفقیت آمیز بودن این تست جاده، باعث شده تا جشن رونمایی از این خودرو توسط این شرکت برگزار شود.
تصاویر/ خودروی چری آریزو ۶ چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت خودروسازی مدیران خودرو که در حال حاضر روز‌های خوبی را از نظر فروش تجربه می‌کند و شکست‌های قبلی خود را در فروش محصولاتش به باد فراموشی سپرده است، سخت در پی عرضه محصولات جدید است تا بتواند از این اوضاع بهم ریخته بازار خودرو استفاده کرده و سهم بازار خود را افزایش دهد.

چری آریزو ۶ مدیران خودرو که به لطف گرانی‌های اخیر توانسته ارزش بازار محصولاتش را به قیمت درب کارخانه رسانده، از معدود محصول قابل توجه خود که سری محصولات چری آریزو است رونمایی کرده و حالا در بازار پر نوسان فعلی منتظر یک پیش فروش بی نظیر برای محصولی است که قطعا در بازار عادی کشور قیمتی به مراتب پایین داشت و برای فروشش باید زحمت بسیار فراوانی می‌کشید.

چری آریزو ۶ البته گفتنی است که چری آریزو ۶ مورد توجه کارشناسان خودرو در چین قرار گرفته و گفته می‌شود که استقبال از این خودرو در کشور چین بالا بوده است و قطعا در نبود خودرو‌های با کیفیت بین‌المللی خارجی این خودرو‌ها که به حق از کیفیت بالاتری نسبت به سایر برند‌های مدیران خودرو و دیگر واردکنندگان خودرو‌های چینی برخوردار هستند به گل سر سبد خودرو‌های خارجی تبدیل می‌شوند.

چری آریزو ۶ قابل ذکر است که طبق مشاهدات بسیاری از اهالی بازار خودرو تفاوت چندانی در پایه پلت‌فرم نداشته و عملا تغییرات عجیب و غریبی را در آن شاهد نیستیم. البته در اندازه این خودرو نیز می‌توان گفت که نسبت به نسخه ۵ همین خودرو بزرگتر بوده و شاید نظر بسیاری از مشتریان را از این نظر به خود متمرکز می‌کند.
تصاویر/ خودروی چری آریزو ۶ چه ویژگی‌هایی دارد؟
چری آریزو ۶ همان‌طور که متصور بودیم با پیشرانه مشابه آریزو ۵ و تیگو ۷ روانه بازار خواهد شد و شریک چینی مدیران خودرو تغییر چندانی در این موضوع ایجاد نکرده است. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتون متری بهره می‌برد.

چری آریزو ۶ البته در سیستم انتقال قدرت چری آریزو ۶ گفته می‌شود که چری از تکنولوژی جدیدتری نسبت به دیگر محصولاتش استفاده کرده و علیرغم به کارگیری گیربکس CVT، ولی این مدل آریزو چیزی متفاوت‌تر از محصولات قبلی این برند چینی است. ادعای چری در رابطه با مشخصات گیربکس این خودرو نشان می‌دهد که باید در عمل شاهد شتاب صفر تا صد این خودرو در حدود ۹.۲ ثانیه باشیم که برای خودروی چینی عدد مناسبی است.

چری آریزو ۶ مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۶.۹ لیتر بوده و از استاندارد‌های آلایندگی یورو ۵ بهره می‌برد که طبیعتا دو نسخه لاکچری و اکسلنت این خودرو می‌تواند ارمغان خوبی در کویر نایابی خودرو‌های معتبر در کشورمان باشد. این دو نسخه در تعداد کیسه‌های هوا و برخی از امکانات رفاهی است که بنا بر نیاز مشتری به او عرضه می‌شود، ولی این شرکت خودروساز معمولا پس از مدتی مدل ارزان‌تر را حذف کرده و گران‌ترین مدل را به مشتریان می‌فروشد که در مورد چری آریزو ۶ نیز باید منتظر عرضه به تنهایی آن با مدل اکسلنت باشیم.

گشت و گذاری در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تا حدود زیادی اقبال عمومی به سمت و سوی این خودرو بوده، ولی بعضا کپی کاری‌های چری را از روی برند‌های معتبر ژاپنی و کره‌ای و همچنین خودروساز‌های اروپایی را اشاره کرده‌اند که با توجه به شواهد امر نیز این حرف پر بیراه نیست.

چری آریزو ۶ چری سعی کرده در چری آریزو ۶ برای خود هویتی را دست و پا کند تا با نشانه‌های خاصی که آئودی، فولکس واگن و …دیگر خودروسازان معتبر با آن‌ها شناخته می‌شوند، شناخته شود که تا حدودی موفق بوده است، ولی عملا به دلیل سابقه بد این خودروساز و کیفیت پایین آن‌ها باعث شده تا در حال حاضر نتوان پیرامون مشخصات فنی این خودرو و سری محصولات جدید آن نظر قطعی داد.

طبق شنیده‌های خبرنگار چرخان این شرکت قصد پیش فروش این خودرو در اوایل زمستان سال جاری را داشته و در صورتی که شرایط اقتصادی کشور بر وفق مراد صنعت خودروسازی باشد عملا باید تولید این خودرو را در سال جاری شاهد باشیم.


پیرامون قیمت این خودرو نیز شایعات زیادی وجود دارد که شاید نزدیک‌ترین شایعه به واقعیت قیمتی است که حکایت از حوالی قیمت ۲۰۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان برای این خودرو دارد که عملا خرید این خودروی چینی را برای بسیاری از مردم ناممکن خواهد ساخت.
تصاویر/ خودروی چری آریزو ۶ چه ویژگی‌هایی دارد؟
در ادامه مشخصاتی از این خودرو را مشاهده می‌کنید که نسبت به حدود قیمت احتمالی و توضیحات ارائه شده مناسب به نظر می‌رسد:

کروزکنترل
آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن
نورپردازی کابین
صندلی راننده ۶ جهته دستی
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر
دی لایت
نمایشگر ۹ اینچی با حافظه داخلی
بلوتوث و اتصال مستقیم به تلفن‌های هوشمند
۴ بلندگو و ۲ تیوتر و ۱ ساب ووفر
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۹.۲ ثانیه‌ای
شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای
ترمز پارک برقی
اتوهلد
سیستم کنترل پایداری و هرزگردی
موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار با گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر
ظرفیت باک ۵۵ لیتری
دوربین ۳۶۰ درجه
استارت دکمه‌ای
حالت رانندگی اسپرت و عادی
دریچه هوای صورت برای سرنشینان عقب
سیستم تهویه دستی الکتریکی و لمسی
تریم داخلی چرم (صندلی- فرمان - داشبورد)
سنسور باد لاستیک
جعبه دنده اتوماتیک CVT با حالت تیپ ترونیک ۹ سرعته
دیفرانسیل جلو
فرمان کمکی برقی
رینگ‌های ۱۶ و ۱۷ اینچی آلیاژی
سانروف
سنسور پارک جلو و عقب
سنسور نور
سامانه‌ی رهیاب ماهواره‌ای
نمایشگر پشت آمپر دیجیتال و آنالوگ
منبع: وب سایت چرخان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید