زنی با 44 فرزند

زنی با 44 فرزند

مریم ۱۸ سال از عمر ۴۰ ساله خود را باردار بوده و در این مدت شش دوقلو، چهار سه قلو و سه چهارقلو و تعدادی یک قلو به دنیا آورده است!

کد خبر : ۶۳۶۶۹
بازدید : ۱۳۰۷
چندقلو زایی پردردسر
زن ۴۰ ساله اوگاندایی است که تا به حال ۴۴ بچه به دنیا آورده است! مریم در روستایی در اوگاندا زندگی می‌کند که دوقلوزایی در آن رایج است. او ۱۸ سال از عمر ۴۰ ساله خود را باردار بوده و در این مدت شش دوقلو، چهار سه قلو و سه چهارقلو و تعدادی یک قلو به دنیا آورده است!

از ۴۴ فرزند او، اکنون فقط ۳۸ نفر زنده هستند و مریم مجبور است دست تنها غذای کافی برایشان فراهم کند. زندگی او هرگز آسان نبوده است. او در ۱۲ سالگی به اجبار نامادری خود با یک مرد ۲۸ ساله ازدواج کرده است.

شاید برای بیشتر افراد عجیب باشد، اما به نظر مریم اصلا عجیب نبود، چون قبلا این را دیده بود. پدرش ۴۵ فرزند و چند زن داشت که همه دو، چهار و پنج قلو بودند.
پزشکان معتقدند دلیل چندقلوزایی او ژنتیکی است. مریم همیشه آرزو داشت شش فرزند داشته باشد، اما تا ششمین بارداری خود ۱۸ فرزند داشت! او برای توقف بارداری خود به بیمارستان رفت، اما بعد از چند آزمایش به او گفتند که این کار زندگی او را به خطر می‌اندازد.
چندقلو زایی پردردسر

مریم در ۲۳ سالگی ۲۵ فرزند داشت؛ بنابراین دوباره به بیمارستان رفت و باز هم به او گفتند که هیچ کاری انجام ندهد، چون تعداد تخمک هایش هنوز زیاد است. در نهایت بعد از تولد آخرین فرزندش در سال ۲۰۱۶ مشکل بارداری او به پایان رسید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید