بارداری فقط با اجازه رئیس بانک!

یکی از کارکنان بانک، به سازمان اتحادیه‌های کارگری شهر شکایت کرد چرا که به علت عدم رعایت قانون اجازه حاملگی، از طرف بانک جریمه شده است. او افزود که زنان دیگر در این بانک در وضعیت مشابه و بدتر هستند.

کد خبر : ۶۴۷۰۸
بازدید : ۹۷۰
کارکنان یک بانک تجاری در شهر چیجیججوانگ چین مجبور به دریافت مجوز از سرپرست بانک برای داشتن فرزند خود هستند.
قوانین شرکت اجازه حاملگی برای زنان کارمند خود را صادر می‌کند. اگر زن نخواهد سقط جنین کند، جریمه خواهد شد. درخواست این قانون در ماه ژانویه ارائه می‌شود.

یکی از کارکنان بانک، به سازمان اتحادیه‌های کارگری شهر شکایت کرد چرا که به علت عدم رعایت قانون اجازه حاملگی، از طرف بانک جریمه شده است. او افزود که زنان دیگر در این بانک در وضعیت مشابه و بدتر هستند. پس از مداخله اتحادیه کارگری، بانک این قانون را لغو کرد و جریمه را از همه کارکنان زن خود برداشت.

پیش از این در خبر‌ها آمده بود که ۱۶ پرستار بیمارستان Banner Desert Medical Center، ایالت آریزونای آمریکا، اعلام کردند که باردار هستند.

اشلی ادکینز یکی از کارکنان این بیمارستان در صفحه فیس بوکش عکس‌ها و ویدیو‌هایی از پرستاران باردار این درمانگاه را منتشر کرد. به گفته وی، این کودکان بین ماه‌های اکتبر و ژانویه به دنیا خواهند آمد.

پرستاران اطمینان دادند، که آن‌ها برای این بارداری همزمان برنامه ریزی نکرده اند. آن‌ها می‌خواهند یک baby shower مشترک برای هفته آینده برنامه ریزی کنند (یک مهمانی که در آن جنس فرزندان را اعلام می‌کنند و هدیه دریافت می‌کنند).

گفتنی است مدت مرخصی برای مادران در آریزونا ۱۲ هفته است.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید