فصل آخر سریال بازی تاج و تخت و ۳۱ سوال مهم

فصل آخر سریال بازی تاج و تخت و ۳۱ سوال مهم

ممکن است هرگز نمیرد، اما دوباره بپاخیزد، سخت‌تر و قوی تر. کلگانبول، مبارزه تا مرگ میان مانتین و هوند برای دو فصل کامل در رأس بوده است. ابتدا هوند بازگشت، و حالا با برادرش در چال اژد‌ها رودررو شد. اما ساندر کلگان به راحتی برای برادرش گرگور گفت که او می‌داند چه کسی به دنبالش خواهد آمد. آن‌ها دوباره کی ملاقات خواهند کرد؟ در اینصورت، آیا ساندر سرانجام برادرکشی را مرتکب خواهد شد؟

کد خبر : ۶۴۷۷۷
بازدید : ۲۴۷۸
فصل آخر سریال بازی تاج و تخت و ۳۱ سوال مهم
طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» برای تماشای فصل هشتم و پایانی سریال، باید تا آپریل سال ۲۰۱۹ یا همان فروردین سال ۹۸ منتظر باشند، بنابراین در این فاصله، به سوالات پاسخ داده نشده در پایان فصل هفتم می‌پردازیم.
از استدلال نام واقعی جان اسنو "اگان تارگرین" تا جایی که جیمی لنیستر می‌رود، کلی بحث وجود دارد. به خواندن ادامه دهید تا ۳۱ سوال مهمی که در پایان فصل هفتم بی پاسخ ماند و منتظریم در فصل آخر به جواب آن‌ها برسیم، را ببینید.

جان چه زمانی به حقیقت والدینش پی خواهد برد؟
بسیاری از طرفداران سریال «بازی تاج و تخت»، امیدوار بودند که جان به حقیقت اصل و نسب خود در فصل هفتم پی ببرد. حالا که سم تارلی و برن استارک سرانجام دهان باز کردند، جان باید زودتر متوجه بشود... درست است؟

با توجه به اینکه فصل هشتم و آخر تنها شش قسمت بیشتر نیست، دیگر هیچ راهی وجود ندارد که سایت اچ بی او بتواند این موضوع را کش بدهد. اگر جان در طول دو قسمت اول فصل بعدی حقیقت را در نیابد، نظر ما این است که شورش کنیم!

هنگامی که آن‌ها به حقیقت پی ببرند، جان و دنریس چطور به این موضوع که جان در اصل یک تارگرین است واکنش نشان خواهند داد؟ جان در صف موفقیت از دنریس پیشی گرفته است.

جان فرزند مشروع ریگار تارگرین و لیانا استارک می‌باشد، بدین معنا که او وارث قانونی تخت آهنی است. این مسئله می‌تواند باعث ایجاد مشکل برای زوج دلداده جدید، شود. آیا دنریس تسلیم جان خواهد شد؟ او با تصور اینکه آخرین تارگرین است بسیار تنها بوده است. شاید او به فامیل جدیدش خوشامد بگوید؟ آیا اصلا تخت آهنی تا پایان سریال وجود خواهد داشت؟ آیا جان پیگیر حق خود برای تخت آهنی خواهد شد؟ جان هرگز به هنگام پیش آمد فرصت‌ها برای رسیدن به قدرت پیشگام نمی‌شد. بلکه، اطرافیانش او را به سمت قدرت و قبول مسئولیت رهبری سوق می‌دادند.

بنابر این اگر هنگامی که او در یابد که وارث قانونی تاج و تخت است، آیا او باز همان رویه قبلی خود را دنبال خواهد کرد؟ در هر صورت، پیش بینی می‌کنیم که اطرافیانش او را تشویق به گرفتن حقش می‌کنند. یا دنریس در کنارش خواهد بود، یا خیر.
فصل آخر سریال بازی تاج و تخت و ۳۱ سوال مهم
اربابان شمالی با دنریس چگونه برخورد خواهند کرد؟
او الان هم توسط سرسی یک "بدکاره شمالی" نامیده شده است. سران سپاه جان حتی راضی نبودند که او با دنریس ملاقات کند، پس هنگامی که متوجه شوند که او جلویش زانو هم زده چگونه عکس العمل نشان خواهند داد؟ به خصوص زمانی درک این داستان برایشان سخت می‌شود، که جان به وینترفل برسد و همان نگاه خیره عاشقانه را که عادت این روز‌های اوست به او بدهد.

اربابان شمالی چگونه به تارگرین بودن جان واکنش نشان خواهند داد؟
اربابان شمالی به زودی متوجه خواهند شد که جان یک تارگرین است. آیا این موضوع به توانایی رهبری او تأثیر نیز خواهد گذاشت؟ تارگرین‌ها بسیار بدنام هستند، علی الخصوص در شمال، و، چون جان و دنریس تلاش می‌کنند که با هم متحد شوند، این مسئله می‌تواند مانع پیش بینی نشده‌ای برای آن‌ها باشد؛ و دوباره ممکن است که این مسئله بزرگترین راز وستروس باقی بماند، و فقط نزدیک‌ترین متحدان جان از آن باخبر شوند.

آیا جان سوار اژد‌ها خواهد شد؟
ظاهرا که اژدهابا این قضیه مشکلی نداشت. جان برای اولین بار در این فصل با یک اژد‌ها چشم در چشم شد. این لحظه نزدیکی بلافاصله تئوری‌های طرفداران را در مورد اژد‌ها سوار شدن جان تقویت کرد. این صحنه می‌تواند معنادار باشد، زیرا تنها دو اژد‌ها برای دنریس باقی مانده است، دروگون و ریگال. دنریس می‌تواند به سواری با دروگون ادامه دهد، ریگال را به جان بدهد، منطقی است، زیرا این اژد‌هایی است که دنریس نام پدر جان (ریگار) را برای او انتخاب کرد.

جان اسم واقعی خود را نخواهد پذیرفت، درست است؟
او برای ما همیشه جان اسنو باقی خواهد ماند. همانطور که در قسمت نام واقعی جان اسنو توضیح دادیم، افشای اینکه نام حقیقی او اگان تارگرین بود، شاید اصلا اهمیتی نداشته باشد. احساس جان از خودش و شخصیتش عمدتاً حول نوع بزرگ شدن او به عنوان یک بچه نامشروع متمرکز شده است. شاید ریگار پدر واقعی او باشد و اگان نام واقعی اوست، ولی جان اسنو فرزند سرزمین شمال است. بعید می‌دانیم که او به راحتی اجازه دهد که اگان تارگرین خطابش کنند.

حال که صحبتش پیش کشیده شد، چه کسی او را اگان نامید؟ ریگار یا لیانا؟
این مسئله هنوز در پرده ابهام است. بسیاری از بیننده‌ها پس از افشای اگان تارگرین کمی گیج شدند. شاهزاده ریگار قبلا یک پسر به نام اِگان داشته، بنابراین یا او نام هر دو پسر خود را اگان گذاشته یا اینکه لیانا این نام را برای جان انتخاب کرده است.

هم ریگار و هم اگان هنگامی که جان به دنیا آمد، مرده بودند، بنابراین بسیار محتمل است که لیانا این نام را برای احترام به تارگرین‌های درگذشته انتخاب کرده باشد. همچنین خیلی‌ها معتقدند که وابستگی ریگار به شاهزاده‌ای که در پیشگویی‌ها قولش را داده بودند، او را به نامیدن هر دو وارث خود به این نام ترغیب کرد، با این باور که یک نقش اصلی در معادله دارد.

چه اسرار و افشاگری‌های دیگری در کتابی که سم از سیتادل دزدید پنهانند؟
سم قبل از اینکه سیتادل را ترک کند چندین کتاب از قسمت حفاظت شده کتابخانه دزدید. آیزاک همپستید رایت گفت که نیروی برن مانند یک کتابخانه روشن کار می‌کند، بنابر این می‌تواند برای فصل هشتم بکار آید. اگر سم نوشته‌های قدیمی را در مورد راه‌های گفته شده برای مقابله با سپاه مردگان پیدا کند، می‌تواند از برن بخواهد که در آرشیو حافظه خود آن را جستجو کند.

علاوه بر این، یکی از کتاب‌هایی که سم و گیلی در خانه خود در شهر قدیمی داشتند راجع به شب طولانی بود. این به پیشگویی آزور آهای پیوند می‌خورد، که ممکن بود اشاره اش به جان و دنریس باشد. شاید فصل هشتم یک بازبینی از آزور آهای داشته باشد؟
فصل آخر سریال بازی تاج و تخت و ۳۱ سوال مهم
آیا جان و دنریس می‌توانند بچه دار شوند؟
این همان نگاه خیره عاشقانه است که در موردش صحبت می‌کردیم. فصل هفتم واقعا به ذکر ناباروری احتمالی دنریس تکیه کرد. به نظر می‌آمد نویسنده‌ها بارداری او را پیش بینی می‌کردند، و در حال حاضر جان تنها مدعی برای پدر احتمالی است. این قضیه می‌تواند مسائل را پیچیده‌تر کند. تارگرین‌ها مدت‌های طولانی از این نوع ازدواج‌ها به عنوان روشی برای خالص نگه داشتن خون خود استفاده کرده اند؛ بنابراین ممکن است که جان و دنریس با این مسئله مشکلی نداشته باشند؟ اما شک داریم که داستان عشق آن‌ها یک پایان ساده و خوش داشته باشد.

چرا تیریون انقدر از روابط دنریس و جان نگران است؟
تیریون هنگامی که جان و دنریس برای اولین بار در کابین کشتی بودند آن‌ها را دید. ما شاید برای این سوال واقعا پاسخی داشته باشیم. هنگامی که با کارگردان سریال، جرمی پودسوآ صحبت شد، بحث زنجیره افکار تیریون پیش آمد. پادسوآ به طور قطع گفت که تیریون در مورد پیامد‌های سیاسی بالقوه‌ای که ارتباط آن‌ها می‌تواند داشته باشد نگران است. وی گفت: "هیچکس واقعا نمی‌داند که چه پیش خواهد آمد یا آن‌ها چه تصمیمی خواهند گرفت با توجه به این واقعیت که آن‌ها اکنون بسیار صمیمانه‌تر با یکدیگر در ارتباط هستند. "

آیا باز هم صحنه معناداری میان جان و گوست خواهیم دید؟
گوست آخرین بار در قسمت‌های اولیه فصل ششم دیده شد. گرگ جان، گوست، از زمان آن صحنه تأثر برانگیز هنگامی که به نظر می‌آمد گوست بازگشت جان به زندگی را درست قبل از اینکه او بیدار شود و سرفه کند احساس می‌کرد، دیده نشده است. فقدان گوست در داستان جان یک مشکل عمده است. این گونه گرگ‌ها یک رابطه عمیق ذهنی و جسمی به صاحبان شان دارند، و جان اسنو به عنوان پادشاه شمال با یک گرگ در کنارش بسیار جالب‌تر و قدرتمند‌تر خواهد بود.

برایان کوگمن تهیه کننده سریال «بازی تاج و تخت» گفت: یک صحنه میان گوست و جان برای فصل هفتم فیلمبرداری شد و دوباره کات شد. واقعا امیدواریم که در فصل هشتم اینطور نباشد.

زمانی که جان با دنریس به وینترفل بازگردد سانسا چه فکری خواهد کرد؟
سانسا به یک عامل سیاسی توانمند تبدیل شده است. وی حقیقتاً هنگامی که توسط کلاغ نامه بر، متوجه شد که جان جلوی دنریس زانو زده آزرده شد. ولی آیا این عکس العمل درستی بود؟ یا داشت برای لیتل فینگر نقش بازی می‌کرد؟ آیا این آزردگی هنگامی که او به رابطه عاشقانه آن‌ها پی ببرد تشدید خواهد شد؟ یا اینکه آریا و سانسا برای برادرشان خوشحال خواهند شد و می‌پذیرند که مسئله سپاه مردگان مهم‌تر است؟

رابین ارین چگونه نسبت به مرگ لیتل فینگر عکس العمل نشان خواهد داد؟
سانسا محافظ عزیز رابین را به تازگی به قتل رساند. وی دستور اعدام لیتل فینگر را جلوی لرد یان رویس، یکی از سران محافظ ویل، صادر کرد. ولی اشاره‌ای به رابین ارین دیوانه، لرد واقعی وِیل نشد. رابین آخرین بار در فصل ششم، زمانی که که به لیتل فینگر دستور داد تا شوالیه‌های وِیل را برای کمک به سانسا به شمال بفرستد، دیده شد. او الان چکار می‌کند؟ آیا ما باز هم او را خواهیم دید؟ آیا برایش مهم است که سانسا لیتل فینگر را اعدام کرد؟
فصل آخر سریال بازی تاج و تخت و ۳۱ سوال مهم
آیا جان و آریا سرانجام دوباره یکدیگر را خواهند دید؟
مدت زیادی است که منتظر این صحنه هستیم. با این حال فصل هفتم پر از تجدید دیدار‌های مهمی بود، ولی طرفداران هنوز احساسی‌ترین صحنه یعنی به هم رسیدن جان و آریا را ندیده اند. جان کسی بود که شمشیر آریا "سوزن" را به او داد؛ و در کتاب ها، این دو نفر اغلب بهم علاقمندند و بسیار دلتنگ هم می‌باشند. از صمیم دل امیدواریم که آریا در وینترفل بماند و خیلی زود در فصل هشتم جان را ببیند.

تجدید دیدار‌های دیگری نیز ممکن است در راه باشد. جان و سم چه می‌شوند؟ و تیریون و سانسا؟
تیریون همیشه به نوعی سانسا را دوست می‌داشت. تجدید دیدار دیگر جان و سم هستند، که از وقتی سم برای رفتن به شهر قدیمی از پیش جان رفت و جان به قتل رسید یکدیگر را ملاقات نکرده اند. آن‌ها همیشه یک رابطه عمیق برادرانه با همدیگر داشتند و دیدن مجدد آن‌ها کنار هم بسیار خوشایند خواهد بود.

ما همچنین در مورد تیریون و سانسا هم کنجکاو هستیم. جان زمانی که سانسا اولین بار به سنگ اژد‌ها رسید در مورد تیریون با او بحث کرد و سانسا به جان گفت که تیریون مانند دیگر لنیستر‌ها نبود. به نظر می‌آید تیریون بانوی وینترفل را ملاقات خواهد کرد و خواهد دید که او تا کجا پیشرفت کرده است.

آیا تورموند و بریک می‌میرند؟
شک داریم که «بازی تاج و تخت» دو قهرمان را اینگونه حذف کند. چنانچه در جزئیات گردآوری شده که احتمالا فراموش کردید، ذکر کردیم، تورموند و بریک به سمت غرب در بالای دیوار در حال دویدن بودند که دیوار فرو ریخت. کاملا مطمئنیم که آن‌ها هنوز آن بالا هستند، که این سوال پیش می‌آید که چطور می‌خواهند پایین بیایند؟ انقدر به سمت غرب می‌دوند تا به قلعه سیاه برسند؟ آیا برن می‌تواند آن‌ها را توسط کلاغ هایش ببیند و کمک بفرستد؟

ویسریون یک اژد‌های مرده است، درست؟ آیا می‌تواند تصادفا کسی را بکشد؟ شعله آبی رنگ او چطور عمل می‌کند؟
بسیاری از طرفداران در مورد این اژد‌های مرده چیزی نمی‌دانند. طرفداران ویسریون را یک اژد‌های یخی یا یک اژد‌های بدشانس یا یک اژد‌های مرده می‌نامند. بسیار عالی است اگر بیشتر درباره چیزی که ویسریون در حال حاضر است بدانیم، زیرا می‌تواند به شناخت نقاط آسیب پذیرش کمک کند.

آتش موجودات زنده را می‌کشد، ولی مردگان را نه. با این حال ویسریون شعله آبی بیرون نمی‌دهد؟ یا اینکه آن اصلا آتش نیست، بلکه یک ماده جادویی دیگری است؟

شما چگونه یک اژد‌های مرده را می‌کشید؟ آیا حالا قوانین متفاوتی در بازی بوجود آمده است؟
در آرامش بخوابی ویسریون. زیرا بسیار جالب خواهد بود، ما منتظریم تا ویسریون مرده را در مقابله با یکی از دو اژد‌های نجات یافته در فصل بعدی ببینیم. مناسبتر این است که دروگون با ویسریون بجنگد، زیرا هم نام هایشان (کال دروگو و ویسریس) در زندگی واقعی با هم مجادله می‌کردند. دروگو ویسریس را با طلای مذاب کشت، شاعرانه خواهد بود اگر دروگون، ویسریون را زنده بسوزاند.

آیا می‌توان ویسریون را در مبارزه با یک اژد‌های معمولی از بین برد؟ یا او باید توسط یک پیکان از جنس شیشه اژد‌ها یا چنین چیزی کشته شود؟

آیا نگهبانی شب به پایان می‌رسد؟
سپری که قلمرو انسان‌ها را محافظت می‌کرد نمی‌تواند خیلی در مقابل شعله آبی لیزری مقاومت کند. بعد از اینکه اولین جنگ سپاه مردگان پایان یافت، نگهبانی شب هزاران سال است که یک نهاد باقی مانده است. اگر این آغاز، پایانی برای این نهاد برادری باشد چه؟

یا اینکه دیوار باید بازسازی شود، یا اینکه احتمالا این نبرد نهایی علیه سپاه مردگان با نابودی کامل (یکی از طرفین) همراه خواهد بود، که در این صورت وجود نگهبان شبانه بی معنی خواهد بود.
فصل آخر سریال بازی تاج و تخت و ۳۱ سوال مهم
اگر نگهبان شب از هم بپاشد، بدین معنی خواهد بود که سم اکنون می‌تواند ارباب قصر تارلی شود؟
ریکون و راندیل تارلی توسط دنریس اعدام شدند. با مرگ پدر و برادر، سم قانونا وارث هورن هیل است. تا زمانی که او جزء نگهبانان شب است نمی‌تواند این عنوان را داشته باشد یا اینکه قصر را تصاحب کند. اما اگر این سازمان از بین برود، او می‌تواند آزادانه به سرزمینش حکومت کند. از آنجاییکه سم اکنون صاحب شمشیر استیل والریانی خانواده تارلی می‌باشد، ممکن است که او در نبرد بزرگ نجات یابد و برای اربابی هورن هیل برگردد و شاید حتی سرپرست جنوب شود.

گندری کجاست؟
واقعا او کجا رفت؟ گندری آخرین بار بعد از اینکه یک دوی ماراتن به سمت شرق نگهبانی داشت، حین غش کردن در آغوش داوس دیده شد. او در پایان دیده نشد و ممکن است بعضی از تماشاگران نگران باشند که او کجاست؟ بعد از اتمام این فصل زمانی که با لیام کانینگهام (داوس) صحبت کردیم، گفت: "من فکر می‌کنم که او در حال بهبودی از زخم‌های مختلف خودش می‌باشد. " او هنوز متن فیلمنامه فصل هشت را دریافت نکرده بود، بنابراین همه این‌ها حدس و گمان بود، اما کانینگهام کاملا مطمئن بود که ما دوباره گندری را خواهیم دید.

جیمی عازم کجاست؟ وینترفل؟ آیا با بریِن ملاقات خواهد کرد؟
جیمی بالاخره با سرسی تمام کرد. بالاخره، جیمی دستور گرفتن از سرسی را کنار گذاشت و ظاهرا راهی شمال شده تا برای انسانیت بجنگد. این لحظه بسیار دیر شده بود، ولی خیلی خوشحالیم که در نهایت اتفاق افتاد.

شرط میبندیم او راهی وینترفل است، زیرا می‌داند که جان نیرو‌های شمالی را در آنجا متحد و به صف خواهد کرد. مطلوبتر این است که او در آنجا برین را دوباره پیدا کند، و آن‌ها می‌توانند در کنار هم بر علیه سپاه مردگان بجنگند. برین و جیمی هر کدامشان یک شمشیر استیل والریانی دارند، ساخته شده از فلزی که "آیس" شمشیر ند استارک از آن ساخته شده بود. دیدن این تیغ‌ها و دوستان دوباره در کنار یکدیگر شگفت انگیز خواهد بود.

آیا بران او را همراهی خواهد کرد؟ تیریون قول داد که پاداشش را دو برابر کند.
بران هیچ دلیلی برای ماندن در قلمرو پادشاهی ندارد، درست است؟ گرچه بران همیشه برای خودش خدمت می‌کرده، امیدواریم که به نبرد علیه مردگان نیز بپیوندد. با رفتن جیمی، کسی در قلمرو پادشاهی نمانده که او بخواهد مستقیما به آن شخص خدمت کند. مطمئنا سرسی به بودن او در کنارش اهمیتی نخواهد داد. با توجه به گفتگوی بران و تیریون در قسمت پایانی، منطقی است بران پیشنهاد دو برابر تیریون را بپذیرد و راهی شمال شود.

چه بر سر بچه سرسی خواهد آمد؟
بارداری سرسی احتمالا پایان خوشی نخواهد داشت. بارداری سرسی، به دلیل پیشگویی مرگباری که در دوران کودکی سرسی به او گفته شده بود، بینندگان را سردرگم کرده است. آن پیشگویی تا الان بسیار دقیق اتفاق افتاده است، و اذعان داشت که سرسی تنها سه فرزند خواهد داشت. با نبودن جیمی و هجوم سپاه مردگان به سمت جنوب دیوار، بعید میبینیم سرسی بتواند بچه سالمی به دنیا آورد که در آرامش زندگی کند.

سرسی قصد دارد سپاه و شرکت طلایی اش را به کجا بفرستد؟
سرسی این روز‌ها متحدان کمی دارد. وی سپاه مزدور اِسوس، شرکت طلایی را استخدام کرد، و یورون را برای حرکت دادن آن‌ها به سمت وستروس فرستاد. اما بعدش چی؟ آیا او آن‌ها را به نواحی جنوبی وستروس خواهد فرستاد تا کسترلی راک و دیگر مناطق را پس بگیرند؟ یا نقشه این است که آن‌ها را نزدیک قلمرو پادشاهی برای کمک به حفاظت مسند قدرتش نگه دارد؟

صحبت از شرکت طلایی شد، آیا ممکن است که بینندگان داریو را در رأس این سپاه مزدور ببینند؟
داریو ناهاریس در پایان فصل ششم در ساحل اژد‌ها باقی ماند.

وقتی شنیدیم سریال «بازی تاج و تخت» یک ست احتمالی از بازیگران جدید را انقدر دیر به سریال اضافه می‌کند، غافلگیر شدیم. اما بعدا گمانه زنی‌های میان تئوریسین‌های این سریال درباره بودن داریو به عنوان رهبر آن‌ها شروع شد. داریو زمانیکه دنریس را ملاقات کرد، رهبر سپاه مزدور دیگری به نام پسران دوم بود. اگر او در حال انجام دسیسه‌های سیاسی پشت پرده باشد چه؟ دنریس او را حاکم میرین کرد، اما شاید او الان رهبری سپاه ارتش طلایی را به جای آن داشته باشد؟ منطقی است که یک چهره آشنا را به جای یک شخص جدید به بازی بیاورند.

نقشه تیون برای نجات یارا چیست؟ آیا یورون وستروس را ترک کرد؟
تیون نتوانست به قول پیشین خود مبنی بر محفاظت از خواهرش در برابر خطر، عمل کند. تیون وقتی تصمیم گرفت سپاه باقیمانده آیرن بورن را برای نجات یارا حرکت دهد، یک لحظه دچار رستگاری شخصی شد. ولی آن‌ها کجا می‌روند؟ به قلمرو پادشاهی بر می‌گردند؟ به پایک؟ یورون در هیچکدام از این مکان‌ها نخواهد بود. این می‌تواند به یک تعقیب و گریز وحشیانه تبدیل گردد، یا شاید نویسنده‌ها از توضیح آن خودداری کرده و تیون در اسوس با یورون رودرو خواهد شد.

چه موقع ملیساندرا به وستروس باز خواهد گشت، و آیا کینوارا راهبه اعظم رالور را با خود خواهد آورد؟
کینوارا و ملیساندرا در وولانتیس هستند. ملیساندرا به وریس قول داد که به وستروس بر می‌گردد و در این سرزمین عجیب خواهد مرد. وقتی که او بازگردد ما دوباره کینوارا را خواهیم دید؟ کینوارا در فصل ششم ظاهر شد، اوبه وریس گفت که اسرار زیادی را درباره گذشته او می‌داند. او همچنین گفت: دنریس همان قهرمان مقدر پیشگویی‌ها است که قرار است دنیا را از تاریکی برهاند. آیا او با ملیساندرا به سریال بر می‌گردد؟

چه بر سر ادمور تالی که آخرین بار در تویینز دیده شد، آمد؟
آیا آریا عمویش را در زندان رها کرد؟ آیا او مرده است؟ بینندگان از زمانی که والدر فری ادمور تالی را در زندان انداخت، در فصل ششم، چیزی درباره او نشنیده اند. ادمور وارث قانونی ریور ران می‌باشد، بسیار عجیب است که هیچ شخصیتی در مورد محل او صحبت نکرده است، مخصوصا که آریا همه افراد مهم باقیمانده در تویینز را به قتل رساند. بازیگر نقش ادمور، توبیاس منزیس، نقش برجسته‌ای در سریال «اوتلندر» دارد. شاید او بی سر و صدا از سریال حذف شده است، اما اگر چنین است، امیدوارم که این موضوع در فصل هشتم توضیح داده شود.

سوال آخر: آیا کلگانبول هرگز اتفاق می‌افتد؟
ممکن است هرگز نمیرد، اما دوباره بپاخیزد، سخت‌تر و قوی تر. کلگانبول، مبارزه تا مرگ میان مانتین و هوند برای دو فصل کامل در رأس بوده است. ابتدا هوند بازگشت، و حالا با برادرش در چال اژد‌ها رودررو شد. اما ساندر کلگان به راحتی برای برادرش گرگور گفت که او می‌داند چه کسی به دنبالش خواهد آمد. آن‌ها دوباره کی ملاقات خواهند کرد؟ در اینصورت، آیا ساندر سرانجام برادرکشی را مرتکب خواهد شد؟
منبع: برترین ها
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید