تاکسی پرنده آئودی

تاکسی پرنده آئودی

با توجه به تشدید ترافیک در شهرها و شلوغی خیابان ها، برخی شرکت های فناوری به تولید تاکسی ها و خودروهای پرنده روی آورده اند تا از این طریق بتوانند بر مشکل مذکور غلبه کنند.

کد خبر : ۶۴۸۹۲
بازدید : ۹۸۴
آئودی نمونه اولیه تاکسی پرنده خود را که با همکاری شرکت های ایرباس و ایتالدیساین تولید کرده در معرض دید عموم قرار داده است.
رونمایی از تاکسی پرنده آئودی

خودروی پرنده آئودی نیز که ترکیبی از قابلیت های پهپادها و خودروهای برقی را با خود دارد‏‏ Pop.Up Next نام دارد و البته ابعاد نمونه اولیه عرضه شده یک چهارم محصول نهایی است که زمان به بازار آمدن آن مشخص نیست.

نمونه مفهومی این خودرو اولین بار در سال 2017 در نمایشگاه خودروی ژنو عرضه شد و حالا نسخه تازه ای از آن در دسترس عموم قرار گرفته است. این تاکسی دارای دو صندلی برای نشستن است.
رونمایی از تاکسی پرنده آئودی

تاکسی یادشده مجهز به یک سورتمه الکتریکی 60 کیلوواتی است که به کابین مسافر وصل می شود و البته چهار پره بزرگ که در پهپادها نیز کاربرد دارند، انرژی لازم برای حرکت این تاکسی پرنده را تامین می کند. باتری 70 کیلووات ساعتی این تاکسی پرنده به آن امکان می دهد مسافتی حداکثر 50 کیلومتری را طی کند. آئودی امیدوار است تاکسی یادشده ظرف 7 تا 10 سال آینده قابلیت استفاده عملیاتی پیدا کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید