مردی که ۴ نفر را در عروسی کشت

آن‌طور که از ظواهر به نظر می‌رسید، در آن محل جشنی برپا بود، اما وقتی مأموران وارد باغ شدند، دیدند افراد زیادی زخمی شده و غرق در خون هستند. به همین سبب درخواست آمبولانس شد و ۲۰ نفر که گلوله خورده بودند، به‌سرعت به بیمارستان انتقال یافتند.

کد خبر : ۶۵۲۹۵
بازدید : ۷۶۴
مردی که در جریان درگیری مسلحانه در یک جشن عروسی حاضران را هدف گلوله قرار داده و چهار نفر را به قتل رسانده بود، بعد از فرار از کرمانشاه به شهرستان ملارد از سوی کارآگاهان دستگیر شد.

شامگاه چهارشنبه هفته گذشته ناگهان صدای تیراندازی از باغی در شهرک چمن کرمانشاه شنیده شد و اهالی محل در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دادند. دقایقی بعد مأموران در محل حاضر شدند. آن‌طور که از ظواهر به نظر می‌رسید، در آن محل جشنی برپا بود، اما وقتی مأموران وارد باغ شدند، دیدند افراد زیادی زخمی شده و غرق در خون هستند. به همین سبب درخواست آمبولانس شد و ۲۰ نفر که گلوله خورده بودند، به‌سرعت به بیمارستان انتقال یافتند.

کارآگاهان در گام نخست به بازجویی از حاضران در صحنه جرم پرداختند و فهمیدند جشن عروسی برپا بوده که ناگهان میان عده‌ای مشاجره لفظی پیش آمد و یکی از افراد درحالی‌که سلاح کلاشنیکف داشت به‌سوی حاضران تیراندازی کرد و به‌سرعت گریخت.

مأموران در همان ابتدای کار سه نفر از شرکت‌کنندگان در نزاع را بازداشت کردند، اما هنوز تحقیقات آن‌ها به نقطه‌ای مؤثر نرسیده بود که از بیمارستان خبر رسید یک زن و سه مرد از میان مصدومان جان باخته‌اند. به‌این‌ترتیب پرونده حساس‌تر از پیش شد.

سه شرکت‌کننده نزاع وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند عامل تیراندازی مرگ‌بار را معرفی کردند و معلوم شد این فرد یکی از اشرار سابقه‌دار است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب قرار داشت. این‌گونه بود که تحقیقات وسیعی برای بازداشت متهم آغاز شد و مأموران در جریان تفحص‌های خود پی بردند این مرد بعد از ارتکاب جنایت از کرمانشاه گریخته است. تلاش‌ها برای ردیابی مرد فراری به شناسایی ردپای او در استان البرز منجر شد و سرانجام کارآگاهان که سرنخ‌های محکمی به دست آورده بودند، راهی شهرستان ملارد شدند و توانستند این مرد را صبح دیروز غافلگیر و دستگیر کنند.

متهم بعد از انتقال به کرمانشاه تحت بازجویی قرار می‌گیرد تا انگیزه‌اش از این کشتار مشخص شود.

کارآگاهان کرمانشاهی هم‌زمان با دستگیری این متهم تحقیقات خود را برای بازداشت فرد دیگری که سه عضو یک خانواده را به قتل رسانده است، آغاز کردند. سرهنگ «محمدرضا آمویی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، درباره قتل سه عضو یک خانواده در روستای کله‌هویی گفت: حوالی ساعت ۲۰ شب جمعه فردی با یک دستگاه خودروی پژو پارس به درِ یکی از منازل روستای کله‌هویی مراجعه کرد. وی ادامه داد: این فرد پس از بازشدن درِ منزل، روی اعضای این خانواده آتش گشود و همه را به رگبار بست.

آمویی تصریح کرد: در این حادثه پدر ۴۸ساله و دختر و پسر ۲۳ساله خانواده به قتل رسیدند و مادر این خانواده نیز از ناحیه مچ پا زخمی شد.
معاون اجتماعی پلیس ک
رمانشاه تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه وقوع این حادثه با جدیت ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید