ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت کیست؟

ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت کیست؟

قسمت درام سریال از آنجا شروع می‌شود که ارسلان میرزا شیفته دختری به نام فخرالزمان با بازی مریم مومن می‌شود و برای به دست آوردن او دست به هر کاری می زند.

کد خبر : ۶۵۶۰۹
بازدید : ۱۲۳۰۷

ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت کیست؟

ارسلان میرزا در کنار "پسر حاج فتاح" در سریال بانوی عمارت

قسمت شانزدهم سریال بانوی عمارت هم از صدا و سیما پخش شد. با گذشتن چند قسمت از این سریال بعضی از شخصیت های آن مورد توجه مردم قرار گرفته است.

اما بیشتر از همه شخصیت ارسلان میرزا برای مخاطبان جذابیت داشته است. قسمت درام سریال بانوی عمارت از آنجا شروع می‌شود که ارسلان میرزا شیفته دختری به نام فخرالزمان با بازی مریم مومن می‌شود و برای به دست آوردن او دست به هر کاری می زند.

ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت کیست؟

فخرالزمان با بازی مریم مومن

اما با جلو رفتن داستان مشخص می‌شود ارسلان میرزا همسری به نام بهجت الملوک دارد. بهجت همسر اول ارسلان میرزا که مبتلا به بیماری مالیخولیا است برای درمان به عثمانی سفر کرده است.

ارسلان میرزا در نهایت با فخری ازدواج می کند و خبر ازدواج آنها به گوش بهجت می‌رسد، او از عثمانی به کشور برمی‌گردد و برخوردهایی که در این ماجرا صورت می‌گیرد اتفاقات بعدی سریال را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بانوی عمارت؛ سریال تاریخی جدید

بازیگر نقش ارسلان میرزا کیست؟

حسام منظور بازیگر نقش ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت است که یکی از چهره های فعال و شناخته شده تئاتر است.

او مدرک تحصیلی‌اش را در رشته کارگردانی تئاتر گرفت و در نمایش های زیادی جلوی دوربین رفت. حسام منظور از مدرسین تئاتر در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

حسام منظور برای اولین بار در فیلم سینمایی تلفن همراه آقای رئیس جمهور و ربوده شده جلوی دوربین رفت و بازی در سریال بانوی عمارت اولین تجربه تلویزیونی این هنرمند است .

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید