فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم

فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم

فهرستی از بهترین فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد

کد خبر : ۶۶۱۸۱
بازدید : ۱۹۸۸
فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
کاپتان مارول (Captain Marvel)
نژادی پر رمز و راز، "بری لارسون" به عنوان اخرین ابرقهرمان کارش را شروع می‌کند. کارول مارول کسی که قدرت فرازمینی اش او را به "کاپیتان مارول" تبدیل می‌کند. کس که تلاش می‌کند زمین را در طول جنگ‌هایی که با بیگانگان دارد از دست آن‌ها نجات دهد...
فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a. Time in Hollywood)

داستان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» در پس‌زمینه قتل‌های فرقه چارلز منسون در پنجاه سال پیش (۱۹۶۹) روایت می‌شود. لئوناردو دیکاپریو (Leonardo DiCaprio) در این فیلم، نقش ستاره پیشین یک سریال وسترن به نام «ریک دالتون» را ایفا می‌کند و برد پیت (Brad Pitt) نیز نقش «کلیف بوث»، بدل ریک دالتون، را ایفا خواهد کرد.
همانطور که از نام‌های این بازیگران پیداست، این فیلم یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های تاریخ هالیوود است و احتمالا به یکی از بهترین و بزرگترین آثار تارانتینو تبدیل خواهد شد.
فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
ما (Us)
این فیلم، جدیدترین فیلم جردن پیل، کارگردان تحسین شده فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرد، است.
این فیلم ترسناک داستان یک مادر با بازی لوپیتا نیونگو و یک پدر با بازی وینستون دوک، را روایت می‌کند که تصمیم دارند به‌همراه فرزندان و دوستان خود (الیزابت ماس و تیم هیدرک) به ساحل برای استراحت و تعطیلات بروند، اما زمانی که شب فرا می‌رسد و اشخاصی غیر منتظره که به این سفر دعوت نشده بودند وارد این مکان می‌شود، آرامش جای خود را به هرج و مرج می‌دهد.
فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
شیرشاه (The Lion King)
دیزنی یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های خود را با استفاده از تصاویر واقعی کامپیوتری تولید می‌کند. شیرشاه (The Lion King) یک فیلم پویانمایی در سبک موزیکال و حماسی به کارگردانی جان فاورو است.
از بازیگران آن می‌توان به دونالد گلاور، جیمز ارل جونز و ست روگن اشاره کرد. تقریبا همه ما با انیمیشن محبوب شیرشاه که در سال ۱۹۹۴ تولید شده بود، آشنا هستیم؛ حالا استدیو دیزنی بعد از ۲۵ سال نسخه بازسازی شده این انیمیشن محبوب جهان را ساخته است.
فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
Downton Abbey
فیلم دانتون ابی Downton Abbey ۲۰۱۹ یک فیلم درام تاریخی خانوادگی انگلیسی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی مایکل انگلر است. این فیلم ادامه سریالی به همین نام است. ستارگانی، چون آلن لیچ، میشل داکری، مگی اسمیت، الیزابت مک گاورن، تاپنس میدلتون، جوآن فروگات، برندان کویل و استفن کمپبل مور در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم دانتون ابی Downton Abbey ۲۰۱۹ در یک قصر بزرگ در یورک‌شر رخ می‌دهد و در آن، داستان زندگی یک خانواده‎ی اشرافی به نام خاندان کرالی به همراه خدمتکاران شان، در دوران پس از سلطنت ادوارد هفتم و در خلال سلطنت جرج پنجم و پس از آن، روایت می‌شود...

فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
Ad Astra
این فیلم داستان مک‌براید (با بازی برد پیت) را روایت میکند که تصمیم میگیرد برای یافتن پدر خود که در ماموریتی به سمت سیاره نپتون ارسال شده بود برود تا بلکه بتواند او را پیدا کند.
ماموریت پدر مک این بود که بدنبال موجودات زنده در سیاره نپتون بگردد حال که تکلونوژی نسبت به ۲۰ سال پیش خیلی پیشرفت کرده است مک تصمیم میگیرد تا به سیاره نپتون برود تا بلکه بتواند پدر خود را بار دیگر ملاقات کند. نام این فیلم در زبان لاتین به معنای سفر به سوی ستارگان می‌باشد.
فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
راکتمن (Rocketman)
راکتمن نام فیلمی جدید در سبک زندگی‌نامه می‌باشد. کارگردانی این فیلم برعهده دکستر فلیتچر می‌باشد و داستان فیلم را نیز لی هال نوشته است. این فیلم زندگی هنرمند معروف التون جان را روایت میکند که چگونه توانست در مدت کمی به شهرت بسیاری در آن دوران به دست بیاورد، این فیلم بر دوستی التون و بری تاوپین نیز تمرکز خاصی دارد و داستان این دو دوست را روایت میکند که چگونه به هم به رویا هایشان رسیدند.
فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
زنی پشت شیشه(The Woman in theWindow )
داستان این فیلم براساس کتابی با همین نام و به نویسندگی ای. جی. فین (A.J. Finn) نوشته شده است که نگاهی هم به داستان فیلم Rear Window «پنجره عقبی» آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) دارد. داستان این فیلم درباره‌ی یک روان‌شناس کودک است که دچار اختلال شدید آگروفوبیا (هراس از مکان‌های باز) است و میل شدیدی به ترکیب الکل با دارو‌های خودش دارد و به مدت چندین ماه از خانه بیرون نرفته است.
شخصیت زن داستان ما، کسی است که شاهد جنایتی وحشتناک مربوط به یکی از خانواده‌های آن محله بوده است و اکنون هیچ‌کس، حتی پلیس نیز حرف او را باور نمی‌کند و باعث می‌شود که خودش نیز به صحت حرف خودش مشکوک شود. تریسی لتس (Tracy Letts) فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نوشته است.
فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
جنگ ستارگان ۹ (Star Wars: Episode IX )
همانطور که میدانید شرکت لوکاس آرت هر سال نسخه جدیدی از این فیلم را اکران میکند قسمت ۹ این سری فیلم جنگ ستارگان در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود. قسمت نهم این فیلم آمریکایی در سبک حماسی و اپرای فضایی، به کارگردانی جی. جی. آبرامز و نویسندگی آبرامز همراه کریس تریو است. این فیلم توسط لوکاس فیلم و بد روبات تهیه می‌شود و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر خواهد شد.
فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم
آخرین کریسمس(Last Christmas)
کارگردانی فیلم Last Christmas بر عهده پل فیگ خواهد بود که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی، چون ریبوت فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح)، فیلم Spy (جاسوس)، فیلم The Heat (مخمصه) و فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها) شناخته شده است.
فیلم Last Christmas داستان کیت با بازی امیلیا کلارک، را روایت می‌کند که در لندن زندگی می‌کند و مجموعه‌ای از تصمیمات بد و اشتباه باعث شده که او برای مدت یک سال در یک فروشگاه کریسمسی در این شهر کار کند. به نظر می‌رسد که تام با بازی هنری گلدینگ، شخصیت بیش از حد خوبی دارد و در بهترین زمان ممکن وارد زندگی کیت می‌شود و او در ادامه شروع به برداشتن موانع و مشکلات او می‌کند...
منبع: بی بی سی
ترجمه: فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید