میثاقی بالاخره جای فردوسی پور را گرفت

میثاقی بالاخره جای فردوسی پور را گرفت

گویا کی‌روش هم با کنار رفتن عادل فردوسی‌پور و روی کار آمدن میثاقی کنار آمده است. او به این مجری جوان ‏اجازه داده بود تا چند روزی را در کنار ملی‌پوشان در قطر سپری کند. آیتم‌های ویژه‌ای از چند روز حضور میثاقی ‏کنار بازیکنان تیم‌ملی تهیه شده بود که جزو جذابیت‌های اصلی شب اول برنامه شبکه سه به حساب می‌آمد.

کد خبر : ۶۶۴۱۵
بازدید : ۲۲۲۶
میثاقی بالاخره جای فردوسی پور را گرفت
دقیقا مثل جام جهانی؛ چند روز بعد از شروع ویژه‌برنامه شبکه ورزش، شبکه سه سیما هم کار خود را ‏برای جام ملت‌های آسیا آغاز کرد. تفاوت بزرگ، اما این بار غیبت عادل فردوسی‌پور در این ویژه برنامه است. ‏

میثاقی در تهران، احمدی در دوبی
محمدحسین میثاقی به‌عنوان مجری اصلی ویژه‌برنامه جام ملت‌های آسیا از شبکه سه سیما در استودیویی نسبتا ‏بزرگ و شیک برای نخستین بار دوشنبه شب این برنامه را روی آنتن برد.
دقیقا همان شبی که علاقه‌مندان ‏به فوتبال عادت داشتند برنامه نود را با اجرای عادل فردوسی‌پور تماشا کنند.
حالا این بار مدیران جدید شبکه سه ‏به یک مجری جوان‌تر اعتماد کرده، درحالی‌که محمدرضا احمدی هم خیلی زود به امارات، محل برگزاری جام ‏ملت‌های آسیا سفر کرده است.
احمدی به همراه بالاپور چند روز قبل از شروع مسابقات به دوبی سفر کرد و در ‏ارتباط زنده با میثاقی از جو کشور امارات و اخبار پیش از جام ملت‌های آسیا سخن گفت. ‏

آیتم‌های اختصاصی از تیم ملی
گویا کی‌روش هم با کنار رفتن عادل فردوسی‌پور و روی کار آمدن میثاقی کنار آمده است.
او به این مجری جوان ‏اجازه داده بود تا چند روزی را در کنار ملی‌پوشان در قطر سپری کند. آیتم‌های ویژه‌ای از چند روز حضور میثاقی ‏کنار بازیکنان تیم‌ملی تهیه شده بود که جزو جذابیت‌های اصلی شب اول برنامه شبکه سه به حساب می‌آمد.
این ‏آیتم‌ها مثل همیشه حال و هوای طنز داشت که میثاقی هم حسابی به تبلیغ آن‌ها می‌پرداخت. به‌هرحال این فقط ‏امکانی است که کی‌روش به میثاقی و دوستانش داده بود تا شب یلدا را در کنار تیم‌ملی سپری کنند. ‏

استارت ماراتن یک ماهه
در شرایطی که شبکه ورزش و حتی دیگر برنامه‌های ورزشی در شبکه‌های دیگر از چند روز قبل کار خود را با ‏حال و هوای جام ملت‌های آسیا آغاز کرده‌اند، شبکه سه دیرتر، اما قوی‌تر وارد گود شده تا احتمالا مثل همیشه ‏بیشتر بینندگان را به سوی خود جلب کند.
جالب این‌که محمدحسین میثاقی در طول این برنامه چند باری تأکید ‏کرد که به دوستان‌تان هم بگویید که حتما شبکه سه را تماشا کنند!
از سویی مسابقه پیامکی و جوایز قابل توجهی ‏که برنامه شبکه سه برای مخاطبان خود در طول جام ملت‌های آسیا قرار داده، می‌تواند یکی دیگر از دلایل جذب ‏بینندگان به سوی این برنامه باشد. ‏
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید