پرفروش‌ترین خودرو‌های شاسی‌بلند در ۲۰۱۸

اتحاد رنو – نیسان -میتسوبیشی پرفروش‌ترین گروه خودروسازی در بخش شاسی‌بلند‌ها محسوب می‌شود. این گروه با فروش ۲۹/ ۴ میلیون دستگاه شاسی‌بلند در سال ۲۰۱۸، در جایگاه نخست قرار گرفته و پس از آن گروه تویوتا با ۸۳/ ۲ میلیون دستگاه رتبه دوم را در اختیار دارد.

کد خبر : ۶۶۵۳۷
بازدید : ۷۲۱
فروش شاسی‌بلند‌ها و کراس‌اوور‌ها همچنان در حال افزایش است به‌گونه‌ای که فروش جهانی این خودرو‌ها در سال ۲۰۱۸ با ۶ درصد افزایش به ۱/ ۳۲ میلیون دستگاه رسیده است.

پرفروش‌ترین سگمنت شاسی‌بلند‌ها در سال ۲۰۱۸ سگمنت سی با ۷/ ۱۷ میلیون دستگاه بوده و پس از آن سگمنت دی با ۶/ ۱۱میلیون دستگاه قرار گرفته است.
این در حالی است که سگمنت‌ای با ۱۱۷ درصد افزایش طی ۵ سال گذشته، بیشترین رشد فروش را در بین کلاس‌های مختلف شاسی‌بلند‌ها به خود اختصاص داد.

اتحاد رنو - نیسان -میتسوبیشی پرفروش‌ترین گروه خودروسازی در بخش شاسی‌بلند‌ها محسوب می‌شود. این گروه با فروش ۲۹/ ۴ میلیون دستگاه شاسی‌بلند در سال ۲۰۱۸، در جایگاه نخست قرار گرفته و پس از آن گروه تویوتا با ۸۳/ ۲ میلیون دستگاه رتبه دوم را در اختیار دارد.

در همین حال، گروه فولکس‌واگن با افزایش ۱/ ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته، بیشترین افزایش فروش شاسی‌بلند‌ها را داشته و در جایگاه سوم قرار گرفته است. پس از فولکس‌واگن نیز جنرال‌موتورز با اختلافی جزئی مکان چهارم را به خود اختصاص داده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید