کلاهبرداری با فروش آبگرمکن

کد خبر : ۶۷۰۱۰
بازدید : ۹۰۷
مردی که با شگردی خاص دست به کلاهبرداری در فضای مجازی زده است، به تله افتاد.
سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران، درباره دستگیری کلاهبردار ۱۵۰میلیونی در فضای مجازی اظهار کرد: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد این کلاهبردار تاکنون از ۶۰ نفر برای فروش آبگرمکن دیواری مبالغی را دریافت کرده است.
وی درخصوص شگرد این کلاهبردار افزود: در صورت تمایل خریدار آبگرمکن، کلاهبردار نیز برای خرید دستگاه بازی با همین قیمت اقدام می‌کرد. سپس کلاهبردار شماره حساب فروشنده دستگاه بازی را به خریدار آبگرمکن می‌داد و در نتیجه خریدار آبگرمکن مبلغ پول را برای فروشنده دستگاه بازی واریز می‌کرد و این موجب می‌شد ردی از کلاهبردار در میان نباشد.
رئیس پلیس فتا ادامه داد: پس از واریز پول از سوی خریدار آبگرمکن، دیگر کلاهبردار جواب تلفن وی را نمی‌داد، اما پیکی برای گرفتن دستگاه بازی می‌فرستاد تا دستگاه بازی را دریافت کند.
سرهنگ کاظمی گفت: متأسفانه با وجود تمام توصیه‌های پلیس و صاحبان سایت‌ها مبنی‌بر اینکه هرگز پیش از دریافت کالا هزینه‌ای را پرداخت نشود و حتما برای دریافت کالا به محل زندگی یا مغازه فروشنده مراجعه شود، تا در صورت بروز مشکل فرد خاطی را بتوانند به پلیس معرفی کنند، اما با یک اعتماد، هزارگونه مشکل پیش می‌آید که کار شناسایی مجرمان را زمان‌بر و مشکل می‌کند.

پدر کودک‌آزار به حبس و دیه محکوم شد
پدر کودک دوساله حاجی‌آبادی به اتهام کودک‌آزاری و جرح عمدی با چاقو محکوم شد.
«یسنا» کودک دوساله حاجی‌آبادی در تاریخ ۲۶ آذرماه سال گذشته به دست پدرش با ضربه چاقو به ناحیه شکم مجروح شده بود که دستگاه قضائی استان هرمزگان به محض اطلاع از این حادثه رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد و این پدر با قرار وثیقه روانه زندان شد.
متهم در اظهارات خود به ایراد جرح عمدی به وسیله چاقو و کودک‌آزاری اقرار کرد. دادگاه نیز با توجه به مجموع مدارک وی را به تحمل حبس و پرداخت دیه محکوم کرد که رأی مذکور پس از تأیید در دادگاه تجدیدنظر استان هرمزگان، قطعیت یافت و در مرحله اجرا قرار دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید