همكاري دوباره ليلا حاتمي و حميد نعمت‌الله

«رگ خواب» با كارگرداني و تهيه‌كنندگي حميد نعمت‌الله از هفته آينده كليد مي‌خورد. نعمت‌الله متولد ١٣٤٦ است و فعاليت سينمايي خود را با دستياري مسعود كيميايي آغاز كرده است.

کد خبر : ۶۷۱۶
بازدید : ۱۰۲۶
«رگ خواب» با كارگرداني و تهيه‌كنندگي حميد نعمت‌الله از هفته آينده كليد مي‌خورد. نعمت‌الله متولد ١٣٤٦ است و فعاليت سينمايي خود را با دستياري مسعود كيميايي آغاز كرده است.

«بوتيك» نخستين تجربه ساخت فيلم سينمايي او به حساب مي‌آيد كه در سال۱۳۸۲ سيمرغ بلورين بهترين فيلم جشنواره فيلم فجر را براي اين فيلم به دست آورد. «بي‌پولي» و «مقلد شيطان» از ديگر فيلم‌هاي او هستند. همچنين «آرايش غليظ» عنوان آخرين فيلم سينمايي نعمت‌الله بود كه سال گذشته اكران شد. «اعتماد» با اين كارگردان و تهيه‌كننده مطرح گفت‌وگوي كوتاهي كرده است. نعمت‌الله در خصوص موضوع فيلمش گفت: «ترجيح مي‌دهم در حال حاضر درباره اين كار، موضوع و ديگر جزييات فيلم صحبتي نداشته باشم. اما به طور كلي فيلم با موضوع اجتماعي به اوج و فرود رابطه يك زن و مرد مي‌پردازد كه احساس‌شان نسبت به‌هم در طول فيلم تغيير مي‌كند و فيلم بيشتر به چگونگي كنار آمدن اين زوج با اين تغيير جديد مي‌پردازد.»

از حميد نعمت‌الله پرسيديم كه ليلا حاتمي در دومين تجربه كاري‌اش با شما اكنون نقش اول فيلم را بازي مي‌كند، دليل انتخاب اين بازيگر چيست؟ و نعمت‌الله جواب داد: «نقشي كه نوشته شده بود با مشخصات ليلا حاتمي متناسب بود همچنين حاتمي هنرپيشه‌اي است كه به خوبي نقشش را ايفا مي‌كند و از سوي ديگر همكار خوبي نيز هست. از همين رو مجموعه دلايلي كه مي‌توان براي همكاري با يك بازيگر به دنبال آن بود را ايشان دارا هستند.»

نعمت‌الله درباره ساير بازيگران اين فيلم گفت: «كوروش تهامي نيز يكي ديگر از بازيگران اين فيلم است. اما از آنجا كه در حال بررسي و بستن قرارداد با ديگر بازيگران هستيم هنوز حضور بازيگران ديگر قطعي نشده است.»

معصومه بيات نگارش فيلمنامه «رگ خواب» و مهدي سعدي تدوين فيلم را برعهده دارند. حميد نعمت‌الله علاوه بر كارگرداني، تهيه‌كنندگي اين فيلم را نيز عهده‌دار است. ليلا حاتمي پيش‌تر در فيلم «بي‌پولي» نعمت‌الله ايفاي نقش كرده است. فيلمبرداري فيلم در تهران انجام مي‌شود.

طبق گفته محمدرضا آزادي، مشاور رسانه‌اي اين فيلم هنوز انتخاب تمامي بازيگران فيلم نهايي نشده اما عوامل اجرايي مجموعه اميدوارند فيلم به سي‌و‌چهارمين جشنواره فيلم فجر برسد.

منبع: اعتماد
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید