تصاویر/ زیباترین رستورانهای جهان

تصاویر/ زیباترین رستورانهای جهان

رستوران "جِین" در آنتورپ و بارِ "داندِلیان" در لندن برندۀ جوایز برتر طراحی رستوران و بار در سال 2015 شدند. این هفتمین سالی است که این مسابقه برگزار می‌شود.

کد خبر : ۶۷۸۹
بازدید : ۵۶۳۵
فرادید | رستوران "جِین" در آنتورپ و بارِ "داندِلیان" در لندن برندۀ جوایز برتر طراحی رستوران و بار در سال 2015 شدند. این هفتمین سالی است که این مسابقه برگزار می‌شود.

به گزارش فرادید به نقل از سی ان ان، هیئت داوران این مسابقه متشکل از 23 نفر است و جوایز در 36 بخش اهدا می‌شود.

جین، آنتورپ، بلژیک
جین برندۀ جایزۀ بهترین طراحی رستوران امسال در مسابقۀ طراحی رستوران و بار شد. ساختمان این رستوران، سابقاً کلیسای یک بیمارستان نظامی بوده و حال با طراحی پیت بون به فضایی فریبنده و دلربا بدل شده است. استودیوی جوب، طراحی شمعدانی و شیشه‌های رنگی را بر عهده داشته است.

زیباترین رستورانهای جهان

داندِلیون، لندن، انگلستان
داندلیون برندۀ طراحی بهترین بار شد. این بار در هتل نوسازی شدۀ موندریان قرار دارد و استودیو طراحی تام دیکسون طراحی آن را انجام داده است.

زیباترین رستورانهای جهان

کلاب پرس، ملبورن، استرالیا
استودیوی مارچ واقع در ملبورن کار طراحی این کلاب را برعهده داشته است.

زیباترین رستورانهای جهان


اَت دِ چَپِل، سامرست، انگلستان
اَت دِ چَپِل در شهر بروتون در سامرست واقع شده و مخلوق مشترک کاترین باتلر، رستوران‌دار، و احمد سیدکی، طراح و سازندۀ مبلمان است.

قدمت ساختمان این رستوران و کافی‌شاپ، به قرن هفدهم می‌رسد.

زیباترین رستورانهای جهان

گامسی، مونیخ، آلمان
نجاری‌های ساده با چوب بلوط و سرامیکهای صنعتگرانه به همراه کف بتنی ملایم، فضای دعوت کننده و لطیف را رقم زده است. طراحی این رستوران را بوئرو واگنر انجام داده است.

زیباترین رستورانهای جهان

سالا راتاناکوسین، بانکوک، تایلند
طراحی این رستوران بانکوکی را یک دفتر طراحی محلی به نام آنیون انجام داده است. این رستوران در کنارۀ رود چائو فرایا واقع شده و چشم‌انداز آن معبد صبحگاه (وات آرون) است. طراحی داخلی مدرن با این پیرامون عرفانی عجین شده و فضای دل انگیز را پدید آورده است.

زیباترین رستورانهای جهان

آلامِدا، بروکلین، آمریکا
این رستوران توسط استودیوی برادران هاسل‌گریو طراحی شده است. مرمر سفید و بار دوار، مولفه‌های اساسی طراحی این رستوران هستند.

زیباترین رستورانهای جهان

نوپا، استانبول، ترکیه
این رستوران در قلب محلۀ باکلاس نیسانتاسی استانبول واقع شده است. طراح این رستوران استودیو اتوبان است که در سطح بین‌المللی شناخته شده است.

زیباترین رستورانهای جهان

قنادی آرکِید، نیویورک، آمریکا
این قنادی در لابی یک ساختمان اداری واقع شده است که برای یک قنادی محلی غیرمعمول است. استودیوی ورک‌اِستد در بروکلین، این قنادی را جایی که سابقاً ورودی طولانی و خالی ساختمان محسوب می‌شد، گنجانده است.

زیباترین رستورانهای جهان

اسپرینگز، لس آنجلس، آمریکا
این رستوران محبوب گیاهخواران که در محلۀ هنری لس آنجلس واقع شده، و در یک انبار بلوک سیمانی سابق فضایی چندمنظوره را در مساحت 1200 متر مربع ایجاد کرده است.

این مرکز بزرگ سلامتی که کاترین جانسون و ربکا رودالف طراحیش کرده‌اند، خدمات درمانهای شرقی و یوگا نیز ارایه می‌کند.

زیباترین رستورانهای جهان

اشتایرِرِک، وین، اتریش
رستوران اشتایرررک در ردۀ 15 فهرست پنجاه رستوران برتر جهان قرار دارد. اما فقط غذایش نیست که قابل تحسین است. طراحی فوق مدرن این رستوران به همراه نمای بیرونی استیل آن، طراحی‌ای شجاعانه است. طراح این رستوان دفتر پپاگ آرشیتکتز بوده است.

زیباترین رستورانهای جهان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید